Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

XIII Targi eHandlu w Warszawie. Dlaczego warto tam być?

5 min 1218
Ula Ziemska | 31.10.2017

8 listopada jedziemy na XIII Targi eHandlu, gdzie będziemy wystawcami na stoisku B 4.4

Dlaczego warto odwiedzić Targi eHandlu?

"W takich wydarzeniach jak Targi eHandlu najbardziej cenię sobie możliwość porozmawiania i wymienienia się dobrymi praktykami z branżowymi partnerami oraz dużą intensywność spotkań twarzą w twarz, zarówno z obecnymi, jak i przyszłymi klientami. To wszystko wspiera luźna atmosfera i przyjazny biznesowi klimat. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wiosennej edycji targów i już nie możemy doczekać się edycji jesiennej w Warszawie".

ROBERT STOLARCZYK, PREZES PROMOTRAFFIC

Spotkajmy się 8 listopada w Warszawie

Zapraszamy na spotkanie z nami już 8 listopada (środa) do EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego w Warszawie. Możesz oczekiwać 4000 Zwiedzających, 24 eksperckie prezentacje na 3 scenach i 130 Wystawców z branży. Kliknij i zarejestruj się bezpłatnie! :-)

   

Czym są Targi eHandlu?

Targi eHandlu to wydarzenie niezwykle cenione w branży internetowej. Spotykają się na nim najwięksi gracze na rynku, jeżeli chodzi o sprzedaż online.

To dobra okazja do tego, aby nawiązać wartościowe kontakty z ludźmi z branży oraz porozmawiać o nowych pomysłach na rozwój biznesu i poznać najnowsze rozwiązania w zakresie handlu elektronicznego. Te inspiracje pomagają nam w prowadzeniu kampanii dla e-commerce.

Ula Ziemska

PromoTraffic

Osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.