Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

XIII Targi eHandlu w Warszawie. Dlaczego warto tam być?

5 min 1181
Ula Ziemska | 31.10.2017

8 listopada jedziemy na XIII Targi eHandlu, gdzie będziemy wystawcami na stoisku B 4.4

Dlaczego warto odwiedzić Targi eHandlu?

"W takich wydarzeniach jak Targi eHandlu najbardziej cenię sobie możliwość porozmawiania i wymienienia się dobrymi praktykami z branżowymi partnerami oraz dużą intensywność spotkań twarzą w twarz, zarówno z obecnymi, jak i przyszłymi klientami. To wszystko wspiera luźna atmosfera i przyjazny biznesowi klimat. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wiosennej edycji targów i już nie możemy doczekać się edycji jesiennej w Warszawie".

ROBERT STOLARCZYK, PREZES PROMOTRAFFIC

Spotkajmy się 8 listopada w Warszawie

Zapraszamy na spotkanie z nami już 8 listopada (środa) do EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego w Warszawie. Możesz oczekiwać 4000 Zwiedzających, 24 eksperckie prezentacje na 3 scenach i 130 Wystawców z branży. Kliknij i zarejestruj się bezpłatnie! :-)

   

Czym są Targi eHandlu?

Targi eHandlu to wydarzenie niezwykle cenione w branży internetowej. Spotykają się na nim najwięksi gracze na rynku, jeżeli chodzi o sprzedaż online.

To dobra okazja do tego, aby nawiązać wartościowe kontakty z ludźmi z branży oraz porozmawiać o nowych pomysłach na rozwój biznesu i poznać najnowsze rozwiązania w zakresie handlu elektronicznego. Te inspiracje pomagają nam w prowadzeniu kampanii dla e-commerce.

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.