Ad Passback (znany też jako Passback marketing) to technika stosowana w ekosystemie reklamowym programmatic, która pozwala wydawcom maksymalizować przychody z dostępnych zasobów reklamowych. Polega na tym, że jeśli oferta reklamodawcy w danej aukcji nie spełnia minimalnych warunków cenowych ustalonych przez wydawcę (np. minimalnego CPM), żądanie reklamy zostaje przekierowane do kolejnego źródła popytu. Dzięki temu miejsce reklamowe nie jest sprzedawane poniżej wartości progowej, a wydawca ma szansę uzyskać wyższą stawkę.
Ad Passback to skuteczny mechanizm zabezpieczający interesy wydawców – zamiast akceptować niską ofertę, system kieruje żądanie dalej, aby znaleźć reklamodawcę skłonnego zapłacić więcej. Dzięki temu każdy slot reklamowy pracuje na maksymalizację przychodów, a jednocześnie poprawia się jakość emitowanych reklam.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi.
Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracujemy w obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.