Home Definicje Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych – proces mający prowadzić do wyboru najlepszych fraz, opisujących tematykę danej strony internetowej, w odniesieniu do najczęstszych zapytań internautów. To podstawa większości działań z zakresu SEO i content marketingu. Aby analiza była kompleksowa, powinna obejmować weryfikację trendów wyszukiwań oraz selekcję najbardziej adekwatnych słów kluczowych pod kątem specyfiki witryny i profilu działalności. Oceniona musi zostać również konkurencyjność i sezonowość fraz.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.