Home Definicje Audyt SEO

Audyt SEO

Audyt SEO – to analiza strony internetowej pod kątem jej pozycjonowania w wyszukiwarce. Audyt obejmuje dwa obszary: on-site oraz off-site. Pierwszy skupia się na kodzie źródłowym witryny, jej strukturze oraz treści, a drugi na linkach zewnętrznych, które prowadzą do serwisu. Przed rozpoczęciem analizy tego typu należy określić jej cel. Wykorzystanie oprogramowania, które symuluje zachowanie robota wyszukiwarki, doprowadzi do znalezienia problemów ograniczających widoczność strony. Na tej podstawie możliwe będzie zaproponowanie właściwych zmian i poprawę funkcjonalności strony.

Audyt SEO to podstawowe działanie, by rozwijać stronę internetową. Jest to również jedna z głównych usług PromoTraffic.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o działaniach w obszarze Audytu SEO sprawdź naszą usługę:

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.