Audyt SEO – analiza strony internetowej pod kątem jej pozycjonowania w wyszukiwarce. Audyt obejmuje dwa obszary: on-site oraz off-site. Pierwszy skupia się na kodzie źródłowym witryny, jej strukturze oraz treści, a drugi na linkach zewnętrznych, które prowadzą do serwisu. Przed rozpoczęciem analizy tego typu należy określić jej cel. Wykorzystanie oprogramowania, które symuluje zachowanie robota wyszukiwarki, doprowadzi do znalezienia problemów ograniczających widoczność strony. Na tej podstawie możliwe będzie zaproponowanie właściwych zmian.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.