Click through rate – czyli współczynnik klikalności, znany także jako CTR, to procentowe określenie liczby kliknięć w stosunku do wyświetleń reklamy (lub np. wiadomości email). To wskaźnik bardzo często wykorzystywany w marketingu internetowym – pozwala określić skuteczność kampanii. Jak obliczyć CTR? Wzór jest następujący: Liczba kliknięć/liczba wyświetleń reklamy x 100% = Click through rate. Wysoki wskaźnik kliknięć jest na korzystny – świadczy o dobrym dopasowaniu treści reklamy lub tytułu i opisu strony do oczekiwań jej odbiorców.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.