...
Home Definicje Click through rate

Click through rate

Click through rate – czyli współczynnik klikalności, znany także jako CTR, to procentowe określenie liczby kliknięć w stosunku do wyświetleń reklamy (lub np. wiadomości email). To wskaźnik bardzo często wykorzystywany w marketingu internetowym – pozwala określić skuteczność kampanii. Jak obliczyć CTR? Wzór jest następujący: Liczba kliknięć/liczba wyświetleń reklamy x 100% = Click through rate. Wysoki wskaźnik kliknięć jest na korzystny – świadczy o dobrym dopasowaniu treści reklamy lub tytułu i opisu strony do oczekiwań jej odbiorców. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.