Content score – to stosunkowo nowy wskaźnik w marketingu internetowym. Content Score to współczynnik, który za pomocą liczby ocenia jakość treści. Dokonanie takiej oceny jest możliwe np. za pomocą narzędzia Surfer SEO. Content Score to algorytm, który bazuje na wielopoziomowej analizie treści. Uwzględnia ona około 100 czynników (między innymi długość tekstu, obecność fraz w nagłówkach, zagęszczenie słów kluczowych w treści, obecność autora, wykorzystanie grafik itd.). Content score nie zastępuje człowieka, ale w znacznym stopniu ułatwia tworzenie wartościowych treści, które doceniają użytkownicy i wyszukiwarki.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.