Content score

Content score – to stosunkowo nowy wskaźnik w marketingu internetowym. Content Score to współczynnik, który za pomocą liczby ocenia jakość treści. Dokonanie takiej oceny jest możliwe np. za pomocą narzędzia Surfer SEO. Content Score to algorytm, który bazuje na wielopoziomowej analizie treści. Uwzględnia ona około 100 czynników (między innymi długość tekstu, obecność fraz w nagłówkach, zagęszczenie słów kluczowych w treści, obecność autora, wykorzystanie grafik itd.). Content score nie zastępuje człowieka, ale w znacznym stopniu ułatwia tworzenie wartościowych treści, które doceniają użytkownicy i wyszukiwarki. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.