Cross-selling — marketingowa technika sprzedaży, polegająca na proponowaniu konsumentom komplementarnych produktów lub usług. Gdy klient dokona transakcji, oferuje się mu asortyment uzupełniający, powiązany z artykułami, które właśnie kupił. Technika ta stosowana jest zarówno w e-commerce, jak i w sklepach stacjonarnych. Cieszy się dużą popularnością, ponieważ pozwala na zwiększanie dochodu firmy bez konieczności ponoszenia kosztów pozyskania nowego klienta.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.