Duplicate content — treść powielona, czyli taka, która została opublikowana pod więcej niż jednym adresem URL. Duplicate content może dotyczyć jednej witryny bądź różnych domen. W pierwszym przypadku właściciel strony często dopuszcza do tego nieświadomie, m.in. poprzez brak zastosowania przekierowań 301, powielone opisy kategorii lub produktów w sklepie, niesprawne wdrażanie wersji językowych czy duplikację pierwszej strony paginacji. W drugim przypadku duplicate content to zazwyczaj efekt plagiatów treści z innych stron bądź kopiowania opisów produktów ze źródeł producenta czy hurtowni. Warto pamiętać, że duplikaty negatywnie odbijają się na pozycjonowaniu witryny w wyszukiwarce.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.