...
Home Definicje Duplicate content

Duplicate content

Duplicate content — treść powielona, czyli taka, która została opublikowana pod więcej niż jednym adresem URL. Duplicate content może dotyczyć jednej witryny bądź różnych domen. W pierwszym przypadku właściciel strony często dopuszcza do tego nieświadomie, m.in. poprzez brak zastosowania przekierowań 301, powielone opisy kategorii lub produktów w sklepie, niesprawne wdrażanie wersji językowych czy duplikację pierwszej strony paginacji. W drugim przypadku duplicate content to zazwyczaj efekt plagiatów treści z innych stron bądź kopiowania opisów produktów ze źródeł producenta czy hurtowni. Warto pamiętać, że duplikaty negatywnie odbijają się na pozycjonowaniu witryny w wyszukiwarce.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.