Google Analytics 4 — czwarta wersja analitycznego narzędzia Google Analytics, udostępniona 14 października 2020 roku. Całkowite przejście z Universal Analytics na tę nową generację przewidziano jednak na lipiec 2023 roku. Została ona wzbogacona o wiele nowości — od ulepszonego interfejsu, przez sprawniejszą identyfikację odbiorców, aż po rewolucyjny model zbierania danych. W przeciwieństwie do poprzedniej edycji, Google Analytics nie skupia się na sesjach, tylko pozwala wygodnie monitorować ruch ze wszystkich źródeł, w tym także aplikacji mobilnych.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.