Google Analytics 4

Google Analytics 4 — czwarta wersja analitycznego narzędzia Google Analytics, udostępniona 14 października 2020 roku. Całkowite przejście z Universal Analytics na tę nową generację przewidziano jednak na lipiec 2023 roku. Została ona wzbogacona o wiele nowości — od ulepszonego interfejsu, przez sprawniejszą identyfikację odbiorców, aż po rewolucyjny model zbierania danych. W przeciwieństwie do poprzedniej edycji, Google Analytics nie skupia się na sesjach, tylko pozwala wygodnie monitorować ruch ze wszystkich źródeł, w tym także aplikacji mobilnych.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.