Home Definicje Universal Analytics

Universal Analytics

Universal Analytics — nazwa odnosząca się do starszej generacji narzędzia analitycznego Google Analytics. Stanowiła ona usługę domyślną do 14 października 2020 roku, kiedy to została zastąpiona przez Google Analytics 4. Jej ostateczne wyłączenie zostało zaplanowane na połowę 2023 roku. Przejście na nowszą wersję platformy było konieczne ze względu na dynamiczny rozwój internetu i zmieniające się zachowania użytkowników.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.