Guaranteed deal — transakcja, w której reklamodawca i wydawca z góry uzgadniają liczbę wyświetleń reklamy oraz cenę. Umowa opiera się więc na gwarancji: reklamodawca deklaruje kupo określonej liczby emisji i zapłatę ustalonej kwoty, a wydawca dostarcza wyświetlenia i nalicza odpowiednią cenę. Model ten powstał na skutek frustracji, jaką po obu stronach powodowały ograniczenia programatycznych transakcji (takich jak aukcje real-time bidding).
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.