...
Home Definicje Influencer

Influencer

Influencer – jest to osoba, która aktywnie działa w sieci (np. w mediach społecznościowych czy na YouTube) i gromadzi wokół siebie grono lojalnych odbiorców, którzy liczą się z jej opinią. Sam termin „influencer” pochodzi z języka angielskiego od słowa „influence”, czyli wpływ. Influencerzy współpracują z markami, by za pomocą swoich kanałów promować ich produkty czy usługi. Mogą pobierać za to wynagrodzenie. Korzystanie z usług influencerów to częsty element strategii marketingowych współczesnych firm.

Influencer marketing to jedna z usług w PromoTraffic. W naszej usłudze realizujemy efektywne i angażujące kampanie we współpracy z influencerami, a także vlogerami i TikTokerami.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o działaniach w obszarze Influencer marketingu sprawdź naszą usługę:

Influencer marketing

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.