Konwersja w Google Ads

Konwersja w Google Ads – jest to pożądane działanie użytkownika, który wchodzi w interakcję z reklamą stworzoną w systemie Google Ads. To, czym dokładnie jest konwersja w danym przypadku, określa reklamodawca. Może być to np. wypełnienie formularza kontaktowego, zapis na wydarzenie, założenie konta czy zakup w sklepie internetowym. Konwersje mierzy się za pomocą śledzenia konwersji. Możesz wybrać różne metody śledzenia konwersji w zależności od rodzaju interakcji użytkownika z Twoją reklamą lub bezpłatnymi informacjami. Dostęp do danych uzyskasz dzięki Google Analytics

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.