Konwersja w Google Ads – jest to pożądane działanie użytkownika, który wchodzi w interakcję z reklamą stworzoną w systemie Google Ads. To, czym dokładnie jest konwersja w danym przypadku, określa reklamodawca. Może być to np. wypełnienie formularza kontaktowego, zapis na wydarzenie, założenie konta czy zakup w sklepie internetowym. Konwersje mierzy się za pomocą śledzenia konwersji. Możesz wybrać różne metody śledzenia konwersji w zależności od rodzaju interakcji użytkownika z Twoją reklamą lub bezpłatnymi informacjami. Dostęp do danych uzyskasz dzięki Google Analytics.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.