Konwersje po wyświetleniu angażującym — wskaźnik służący do pomiaru skuteczności reklam wideo w serwisie YouTube oraz sieci reklamowej Google. Pozwala także monitorować związane z oglądaniem filmów zachowania, które nie mają swoich odpowiedników w przypadku reklam innego typu. Konwersja po wyświetleniu angażującym zostaje naliczona wtedy, gdy użytkownik obejrzy przynajmniej 10 sekund możliwej do pominięcia reklamy in-stream (lub całą, jeżeli trwa mniej niż 10 sekund), a następnie zrealizuje założony dla niej cel.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.