Home Definicje Konwersje po wyświetleniu angażującym

Konwersje po wyświetleniu angażującym

Konwersje po wyświetleniu angażującym — wskaźnik służący do pomiaru skuteczności reklam wideo w serwisie YouTube oraz sieci reklamowej Google. Pozwala także monitorować związane z oglądaniem filmów zachowania, które nie mają swoich odpowiedników w przypadku reklam innego typu. Konwersja po wyświetleniu angażującym zostaje naliczona wtedy, gdy użytkownik obejrzy przynajmniej 10 sekund możliwej do pominięcia reklamy in-stream (lub całą, jeżeli trwa mniej niż 10 sekund), a następnie zrealizuje założony dla niej cel.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.