Mikrokonwersja – to różnego rodzaju działania, które podejmują użytkownicy, przybliżające ich do realizacji celu. Mają one mniejsze znaczenie niż właściwa konwersja, ostatecznie mają jednak do niej prowadzić. Mikrokonwersją może być np. dodanie produktu do listy życzeń czy założenie konta w sklepie internetowym. Często są to niezbędne kroki, które użytkownik musi zrealizować na ścieżce zakupowej. Właśnie dlatego tak ważne jest analizowanie mikrokonwersji – możesz to robić za pomocą Google Analytics.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.