Home Definicje Okno konwersji

Okno konwersji

Okno konwersji — czas po interakcji użytkownika z reklamą, w którym zrealizowana zostaje konwersja. Domyślnie ustawiony jest on na 30 dni, lecz użytkownik może samodzielnie wybrać okres, przez jaki Google Ads ma monitorować zależność między emisją reklamy a konwersją. To ciekawe rozwiązanie dla firm zainteresowanych większą kontrolą nad pomiarem konwersji, a zwłaszcza dla przedsiębiorstw oferujących produkty lub usługi, w których 30-dniowe okno to czas zbyt krótki.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.