Okno konwersji — czas po interakcji użytkownika z reklamą, w którym zrealizowana zostaje konwersja. Domyślnie ustawiony jest on na 30 dni, lecz użytkownik może samodzielnie wybrać okres, przez jaki Google Ads ma monitorować zależność między emisją reklamy a konwersją. To ciekawe rozwiązanie dla firm zainteresowanych większą kontrolą nad pomiarem konwersji, a zwłaszcza dla przedsiębiorstw oferujących produkty lub usługi, w których 30-dniowe okno to czas zbyt krótki.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.