Open Bidding (otwarte licytowanie) to technologia opracowana przez Google, która umożliwia wydawcom internetowym zaproszenie wielu zewnętrznych giełd reklamowych (SSP – Supply Side Platforms) do rywalizacji o powierzchnię reklamową w ramach jednej aukcji w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie to jest częścią ekosystemu programmatic i pozwala wydawcom zwiększać przychody, łącząc w jednym środowisku wielu potencjalnych kupujących, bez konieczności skomplikowanej integracji technicznej.
Open Bidding to rozwiązanie, które łączy wygodę i stabilność aukcji serwerowych z dostępem do szerokiej bazy reklamodawców. Jest alternatywą dla header bidding, eliminując jego ograniczenia techniczne i upraszczając procesy po stronie wydawcy. Dzięki temu pozwala lepiej monetyzować powierzchnię reklamową i zwiększać przychody w ramach reklamy programmatic
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi.
Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracujemy w obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.