Open Rate – to współczynnik otwarć, który najczęściej stosuje się przy mierzeniu efektywności email marketingu. Współczynnik otwarć przedstawia stosunek liczby otworzonych wiadomości do liczby wysłanych. OR najczęściej jest wyrażany w procentach. Jeśli więc np. dana kampania została wysłana do 100 odbiorców, z czego otworzyło ją 25, Open Rate wynosić będzie 25%. Obok współczynnika otwarć, kluczowe wskaźniki dotyczące skuteczności działań to także współczynnik klikalności (click-through rate, CTR), współczynnik kliknięć do otwarć (click to open rate, CTOR).
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.