Home Definicje Open Rate

Open Rate

Open Rate – to współczynnik otwarć, który najczęściej stosuje się przy mierzeniu efektywności email marketingu. Współczynnik otwarć przedstawia stosunek liczby otworzonych wiadomości do liczby wysłanych. OR najczęściej jest wyrażany w procentach. Jeśli więc np. dana kampania została wysłana do 100 odbiorców, z czego otworzyło ją 25, Open Rate wynosić będzie 25%. Obok współczynnika otwarć, kluczowe wskaźniki dotyczące skuteczności działań to także współczynnik klikalności (click-through rate, CTR), współczynnik kliknięć do otwarć (click to open rate, CTOR).

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.