...
Home Definicje Persona

Persona

Persona – to modelowy klient lub odbiorca jakiegoś komunikatu czy kampanii reklamowej. Jest to model, w którym znajdują się wszystkie istotne z punktu widzenia marketingowego informacje na jego temat – jak dane demograficzne, jego potrzeby, nawyki i preferencje, budżet czy miejsca, z których czerpie informacje. Stworzenie person umożliwia prowadzenie skutecznych działań marketingowych – przede wszystkim dzięki prawidłowemu doborowi kanałów i stylu komunikacji. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.