Home Definicje Preffered deal

Preffered deal

Preffered deal — sprzedaż powierzchni reklamowej wybranemu reklamodawcy po ustalonej cenie. W tym modelu nie występuje mechanizm aukcji. Co więcej, transakcja realizowana jest w pierwszej kolejności (first look). Kupujący musi jedynie zadeklarować cenę równą lub wyższą niż określona, aby nabyć odsłonę. Taka metoda pozwala efektywniej zarządzać sprzedażą powierzchni, a z perspektywy reklamodawcy umożliwia emisję komunikatów marketingowych w wybranych miejscach, tradycyjnie dostępnych wyłącznie w sprzedaży bezpośredniej.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.