Preffered deal — sprzedaż powierzchni reklamowej wybranemu reklamodawcy po ustalonej cenie. W tym modelu nie występuje mechanizm aukcji. Co więcej, transakcja realizowana jest w pierwszej kolejności (first look). Kupujący musi jedynie zadeklarować cenę równą lub wyższą niż określona, aby nabyć odsłonę. Taka metoda pozwala efektywniej zarządzać sprzedażą powierzchni, a z perspektywy reklamodawcy umożliwia emisję komunikatów marketingowych w wybranych miejscach, tradycyjnie dostępnych wyłącznie w sprzedaży bezpośredniej.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.