Rebranding — zmiana wizerunku firmy. Proces ten dotyczy szeroko pojętej tożsamości marki, czyli jej wyglądu i funkcjonowania na rynku. Może obejmować między innymi nowe logo, kolorystykę, język komunikacji czy sposób obsługi klienta. Rebranding przeprowadza się z wielu różnych powodów, takich jak na przykład fuzje firm, launch nowych produktów czy chęć mocniejszego zaistnienia w świadomości odbiorców. To dość skomplikowane i kosztowne przedsięwzięcia, które powinno się poprzedzić stworzeniem solidnej strategii.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.