Home Definicje Rebranding

Rebranding

Rebranding — zmiana wizerunku firmy. Proces ten dotyczy szeroko pojętej tożsamości marki, czyli jej wyglądu i funkcjonowania na rynku. Może obejmować między innymi nowe logo, kolorystykę, język komunikacji czy sposób obsługi klienta. Rebranding przeprowadza się z wielu różnych powodów, takich jak na przykład fuzje firm, launch nowych produktów czy chęć mocniejszego zaistnienia w świadomości odbiorców. To dość skomplikowane i kosztowne przedsięwzięcia, które powinno się poprzedzić stworzeniem solidnej strategii.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.