RLSA

RLSA – to skrót od wyrażenia Remarketing List for Search Ads, co w języku polskim oznacza „listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce”. Chodzi tu więc po prostu o reklamowe kampanie remarketingowe – tworzone w systemie Google Ads. Umożliwiają one dotarcie do osób, które odwiedziły już konkretną stronę internetową, ale np. nie dokonali zakupu. Do utworzenia takiej kampanii konieczne jest stworzenie listy remarketingowej. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.