RLSA – to skrót od wyrażenia Remarketing List for Search Ads, co w języku polskim oznacza „listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce”. Chodzi tu więc po prostu o reklamowe kampanie remarketingowe – tworzone w systemie Google Ads. Umożliwiają one dotarcie do osób, które odwiedziły już konkretną stronę internetową, ale np. nie dokonali zakupu. Do utworzenia takiej kampanii konieczne jest stworzenie listy remarketingowej.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.