Second-Party Data — dane pozyskiwane w drodze transakcji, która polega na sprzedaży first-party data innym niekonkurencyjnym reklamodawcom. Mogą one posłużyć poprawie skuteczności kampanii między innymi poprzez lepsze dopasowanie przekazów do odbiorców i redukcję niepotrzebnych wydatków. Dane zbiera się wskutek instalacji na stronie kodu śledzącego, za zgodą podmiotu, który je udostępnia. Często odbywa się to na zasadzie partnerstwa — administratorzy instalują sobie nawzajem kody śledzące i wymieniają się w ten sposób pozyskiwanymi informacjami.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.