Home Definicje Second-Party Data

Second-Party Data

Second-Party Data — dane pozyskiwane w drodze transakcji, która polega na sprzedaży first-party data innym niekonkurencyjnym reklamodawcom. Mogą one posłużyć poprawie skuteczności kampanii między innymi poprzez lepsze dopasowanie przekazów do odbiorców i redukcję niepotrzebnych wydatków. Dane zbiera się wskutek instalacji na stronie kodu śledzącego, za zgodą podmiotu, który je udostępnia. Często odbywa się to na zasadzie partnerstwa — administratorzy instalują sobie nawzajem kody śledzące i wymieniają się w ten sposób pozyskiwanymi informacjami.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 12 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.