Home Definicje Świadomość marki

Świadomość marki

Świadomość marki – jest to wskaźnik, który opisuje stopień znajomości danej marki przez konsumentów. Chodzi tu także o rozpoznawalność jej produktów czy usług. W teorii im większa świadomość marki, tym więcej klientów powinna ona do siebie przyciągać. Właśnie dlatego proces jej budowania jest tak ważny – i powinien się rozpoczynać w momencie jej wkroczenia na rynek. Pomagają w tym między innymi takie działania jak pozycjonowanie, kampanie reklamowe, content marketing czy aktywność w mediach społecznościowych. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.