Home Definicje TV Sync

TV Sync

Czym jest TV Sync?

TV Sync to termin, który odnosi się do dwóch różnych, ale równie innowacyjnych zastosowań:

  1. Technologii rozrywkowej, która synchronizuje obraz telewizyjny z inteligentnym oświetleniem, tworząc efekt immersyjny i wzmacniając doznania wizualne.
  2. Strategii marketingowej, polegającej na łączeniu emisji reklam telewizyjnych z działaniami w kanałach cyfrowych (tzw. „drugi ekran”), aby zwiększyć zasięg i skuteczność kampanii reklamowych.

Synchronizacja oświetlenia z TV


Marketingowa synchronizacja reklam


Kampanie z wykorzystaniem TV Sync


Zalety TV Sync


Podsumowanie


TV Sync to innowacyjne połączenie świata rozrywki i marketingu. Z jednej strony – dzięki synchronizacji oświetlenia z obrazem – zapewnia widzom głębsze wrażenia audiowizualne, a z drugiej – pozwala reklamodawcom zwiększać skuteczność kampanii poprzez zsynchronizowane działania telewizyjno-cyfrowe.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o działaniach w obszarze Programmatic sprawdź naszą usługę.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi.
Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracujemy w obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.