Home Definicje Up-selling

Up-selling

Up-selling – to jedna z popularnych technik sprzedażowych, która polega na oferowaniu klientom produktów czy usług o wyższej wartości niż te, którymi aktualnie są zainteresowani. Kluczowe jest jednak to, aby nie były to rzeczy jedynie droższe. Muszą cechować się one wyższą jakością, bądź dostarczać większą wartość danej osobie. Kampanie up-sellingowe realizuje się zazwyczaj za pomocą różnych narzędzi marketing automation, a także działań SEM – jak Google Ads czy Facebook Ads. To dzięki nim klienci bardzo często decydują się na wybór rozwiązań premium. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.