Home Definicje Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji – definicja tego wskaźnika zależy od tego, czym dokładnie w danej kampanii jest konwersja. Gdy mowa o Google Ads może być to np. średnia liczba zakupu na interakcję z reklamą. Gdy jako konwersję postrzegasz zapis do newslettera, współczynnik konwersji będzie stosunkiem liczby użytkowników odwiedzających daną stronę do liczby zapisów do newslettera. Współczynnik konwersji jest wyrażany w procentach. Oczywiście im wyższy, tym lepiej. Możesz go śledzić i analizować dzięki narzędziom analitycznym jak Google Analytics

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.