Współczynnik konwersji – definicja tego wskaźnika zależy od tego, czym dokładnie w danej kampanii jest konwersja. Gdy mowa o Google Ads może być to np. średnia liczba zakupu na interakcję z reklamą. Gdy jako konwersję postrzegasz zapis do newslettera, współczynnik konwersji będzie stosunkiem liczby użytkowników odwiedzających daną stronę do liczby zapisów do newslettera. Współczynnik konwersji jest wyrażany w procentach. Oczywiście im wyższy, tym lepiej. Możesz go śledzić i analizować dzięki narzędziom analitycznym jak Google Analytics.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.