Home Definicje Zaangażowanie użytkowników

Zaangażowanie użytkowników

Zaangażowanie użytkowników – to suma interakcji użytkowników z daną stroną, produktem czy usługą. Oczywiście im większe zaangażowanie, tym lepiej. W ocenie zaangażowania pomocne są takie narzędzia i wskaźniki jak mapy ciepła, głębokość scrollowania, współczynnik odrzuceń, średni czas spędzony na stronie czy w końcu – konwersje. Aby je zwiększyć, należy przede wszystkim zadbać o User Experience, atrakcyjne treści i pomocną obsługę klienta. Wszystkie wprowadzane zmiany warto uprzednio testować i na bieżąco analizować ich wyniki.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 12 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.