Zaangażowanie użytkowników – to suma interakcji użytkowników z daną stroną, produktem czy usługą. Oczywiście im większe zaangażowanie, tym lepiej. W ocenie zaangażowania pomocne są takie narzędzia i wskaźniki jak mapy ciepła, głębokość scrollowania, współczynnik odrzuceń, średni czas spędzony na stronie czy w końcu – konwersje. Aby je zwiększyć, należy przede wszystkim zadbać o User Experience, atrakcyjne treści i pomocną obsługę klienta. Wszystkie wprowadzane zmiany warto uprzednio testować i na bieżąco analizować ich wyniki.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.