...

Local SEO , czyli pozycjonowanie lokalne

Kilka słów

o usłudze

Prawie połowa zapytań kierowanych do Google dotyczy firm lokalnych, a aż 80% z nich kończy się konwersją. Dlaczego? Bo SEO lokalne pozwala Ci dotrzeć do użytkowników zainteresowanych Twoją ofertą – a nie przypadkowych internautów. 

Wiemy, jakie działania podjąć, by zwiększyć widoczność Twojej firmy na zapytania lokalne. Każdy krok poprzedzamy skrupulatnymi analizami, a decyzje podejmujemy na podstawie obiektywnych danych. Korzystamy z najlepszych narzędzi, by przyciągnąć do Twojej marki klientów z okolicy.  Sprawdź, jak będzie przebiegać nasza współpraca!

6 narzędzi i strategii
które stosujemy

Profil Firmy w Google

Zwiększamy widoczność Twojego biznesu w wyszukiwarce i mapach, korzystając ze wszystkich możliwości, które udostępnia Google.

Center.AI

Dzięki niemu praca z Twoją wizytówką będzie jeszcze bardziej efektywna. Z Center.AI zoptymalizujemy wszystkie Twoje wizytówki jednocześnie i z jednego miejsca!

Autorski raport w Looker Studio

Dzięki Google Analytics i Looker Studio (dawniej Google Data Studio) stworzyliśmy dashboard, w którym znajdziesz zawsze aktualne wyniki dotyczące Twojej wizytówki.

Surfer Local

Za jego pomocą dokładnie analizujemy wszystkie parametry Twojej wizytówki, które mają wpływ na SEO lokalne.

Autorski panel współpracy

W jednym miejscu podsumowujemy i prezentujemy efekty prowadzonych działań.

Ahrefs

Skrupulatna analiza słów kluczowych i widoczności konkurentów to podstawa w SEO lokalnym – Ahrefs nam to umożliwia.

SEO Local to działania skierowane w celu polepszenia wyniku biznesu offline, ale także online. Przede wszystkim skupiamy się na poprawie widoczności wizytówek, dzięki którym więcej klientów może pojawić się w naszym punkcie. Widać to na przykładzie case study Screenlab, gdzie nowa wizytówka po optymalizacji poprawiła widoczność i Klient zauważył zdecydowanie więcej klientów w punkcie. Dodatkowo wpływa to na online, ponieważ pozwala użytkownikowi zapoznać się z usługami, a często także dokonać zakupu internetowego.

Klienci o współpracy z nami

W dzisiejszych czasach obecność marki w Internecie jest bardzo ważna. Jednak działania tam podejmowane muszą być poprzedzone odpowiednią analizą i zrozumieniem zachowań konsumentów. Wraz ze współpracą z PromoTraffic w wielu obszarach zwiększyliśmy jakość naszej obecności w sieci. PromoTraffic pomaga nam w codziennych działaniach performance i SEO, zapewniając dobre i realne efekty. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Nasze kampanie dzięki nim są efektywne, a ich reakcja na potencjalne problemy szybka.

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Zespół, z którym mamy przyjemność współpracować to młodzi i pełni entuzjazmu ludzie, których oprócz zaangażowania wyróżnia również wysoka skuteczność działania.  
Dzięki współpracy z PromoTraffic udało nam się znacznie poprawić wyniki sprzedaży oraz widoczność marki w Internecie.

We współpracy z Promotraffic cenimy sobie przede wszystkim zwinne, a jednocześnie konsekwentne podejście do wspólnie prowadzonego projektu. Wymiana wiedzy oraz dzielenie się pomysłami wraz z ich realizacją, często wychodzą poza ramy umownego świadczenia usług. Traktujemy się po partnersku ze świadomością, że mamy okazję współpracować po prostu z fantastycznymi ludźmi.

Współpracujemy z Agencją PromoTraffic od 2015 roku. Korzystamy z usług Agencji w zakresie reklam płatnych, obsługi profilu na Facebooku, obsługi wizytówki Google oraz pozycjonowania w wyszukiwarce.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z PromoTraffic, obsługujący nas Zespół dąży konsekwentnie do osiągnięcia zamierzonych celów i bardzo skutecznie promuję naszą markę i nasze usługi w Internecie.
Możemy z czystym sumieniem polecić Agencję PromoTraffic jako solidnego Partnera biznesowego w promocji własnego biznesu.

Jak wygląda proces SEO Local?

1

Krok 1

Analiza wizytówki

Nie można mówić o skutecznym pozycjonowaniu lokalnym bez selekcji odpowiednich słów kluczowych. Pierwszy etap naszej współpracy to analiza, która ma na celu ich wyłonienie. Wykorzystujemy najlepsze narzędzia, by wybrać frazy, dzięki którym dotrzesz do swoich przyszłych klientów. Dobierając je, skupiamy się na Twojej ofercie i na regionie, w którym działasz.

2

Krok 2

Optymalizacja

Przygotowujemy rekomendacje dotyczące wszystkich elementów wizytówki, które mają wpływ na pozycjonowanie. Następnie wdrażamy niezbędne zmiany. Optymalizujemy między innymi nazwę i opis firmy, jej kategorie i usługi. Przeprowadzamy również optymalizację podstron związanych z lokalizacją znajdujących się w obrębie Twojej witryny.

3

Krok 3

Cykliczne działania

Dbamy o to, aby efekty pozycjonowania lokalnego utrzymywały się jak najdłużej. Twoja firma to żywy organizm, co powinna odzwierciedlać jej wizytówka. Stale ją aktualizujemy, by Twoi klienci mieli dostęp do prawidłowych informacji. Dodajemy także wpisy, zdjęcia, filmy i odpowiadamy na opinie.

4

Krok 4

Analiza i weryfikacja wyników

Regularnie analizujemy wyniki naszych działań i szukamy obszarów do rozwoju. Trzymamy rękę na pulsie i w razie potrzeby ponownie optymalizujemy Twoją wizytówkę. Sytuacja w wyszukiwarce może się dynamicznie zmieniać (np. z powodu aktywności konkurencji czy aktualizacji algorytmów), a my podejmujemy działania, by Twoja firma utrzymała się na najwyższych pozycjach.

Poznaj marki, które nam zaufały

Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.

Nasze case study

Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO

76,31% wzrostu liczby użytkowników
192% wzrostu przychodów w sklepie online z Instagrama

Rikoland – skuteczne działania w social mediach

Nasze działania w social mediach pozwoliły na dotarcie do większej liczby fanów zwierzaków i pokazały, że Instagram sprzedaje!

minti_shop_case_study
43,02 % wzrostu współczynnika konwersji dla google / cpc
45,21% wzrostu nowych użytkowników w całym sklepie

Minti Shop – efektywne kampanie PPC

Współpraca, która układa się pięknie!

> 30% wzrostu sprzedaży całego sklepu rok do roku
1000% ROAS-u w kampaniach Google Ads i Facebook Ads

SneakerStudio – prowadzenie efektywnych kampanii PPC

Ponad 20 rynków, setki produktów i kampania, której wyniki robią wrażenie.

Najczęściej zadawane pytania

Czym jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne to szereg działań, których celem jest zwiększenie widoczności danej firmy w wyszukiwarce na zapytania związane z konkretnym obszarem. Istotną częścią pozycjonowania lokalnego jest optymalizacja wizytówki Google.

Czy pozycjonowanie lokalne jest dla mnie?

Pozycjonowanie lokalne to skuteczna strategia przede wszystkim dla firm prowadzących działalność stacjonarną lub takich, którym zależy na pozyskaniu klientów z konkretnego regionu. To rozwiązanie idealne np. dla salonów fryzjerskich, wszelkich sklepów, lokali gastronomicznych, gabinetów lekarskich, warsztatów itd.

Jak zacząć pozycjonować się lokalnie w internecie?

Pozycjonowanie lokalne to proces, który składa się z wielu etapów i czynników. Należy go rozpocząć od audytu wizytówki i innych analiz, które wskażą niezbędne działania. Skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci skuteczny plan na zwiększenie widoczności Twojej strony na zapytania lokalne!

Dlaczego warto pozycjonować firmę lokalnie?

Pozycjonowanie lokalne pozwala Ci dotrzeć do klientów, którzy nie tylko są zainteresowani Twoją ofertą, ale chcą z niej skorzystać w miejscu, w którym ją udostępniasz. To ogromne możliwości w zakresie personalizacji działań marketingowych, budowania przewagi nad konkurencją i zwiększenia grona potencjalnych odbiorców.

Ile czeka się na efekty local SEO?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie – czas oczekiwania na efekty zależy od konkretnego przypadku, aktywności konkurencji i podjętych działań. Rezultaty pozycjonowania nigdy nie pojawiają się natychmiast – zazwyczaj musi upłynąć minimum kilkanaście dni, a w niektórych przypadkach nawet kilka miesięcy. Raz wypracowane efekty mogą jednak utrzymywać się nawet przez całe lata – oczywiście przy odpowiedniej optymalizacji.

Co mam źle na wizytówce i dlaczego?

Twoja wizytówka powinna zawierać jak najwięcej przydatnych dla użytkowników informacji, które powinny być prawidłowe i zawsze aktualne. Bez szczegółowej analizy trudno powiedzieć, czy i jakie błędy zawiera Twoja wizytówka. Skontaktuj się z nami, a pomożemy!

Dlaczego ważne jest pilnowanie informacji na wizytówce?

Nieprawidłowe informacje na wizytówce mogą zniechęcić potencjalnych klientów do skorzystania z Twojej oferty lub nawet im to uniemożliwić. Na bieżąco analizuj więc dane adresowe Twojej firmy, godziny jej otwarcia czy numer telefonu.

Czy trzeba regularnie odpowiadać na opinie?

Oczywiście nie ma takiego obowiązku. Warto jednak odpowiadać na opinie jak najszybciej – zarówno na te pozytywne, jak i negatywne. Budujesz dzięki temu relacje z klientami i podkreślasz, że ich zdanie jest dla Ciebie ważne.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.