Home Blog Międzynarodowa ekspedycja PromoTraffic. Na jakie wydarzenia wybieramy się w 2018 roku?

Międzynarodowa ekspedycja PromoTraffic. Na jakie wydarzenia wybieramy się w 2018 roku?

Czas czytania : 3 min
14 lutego 2018

Rok 2017 w PromoTraffic  był czasem intensywnej internacjonalizacji. Zeszłoroczne targi w San Francico, Austin czy w Londynie wiele nas nauczyły, dlatego już teraz przygotowujemy naszą rakietę do kolejnego startu i z niecierpliwością pakujemy walizki w oczekiwaniu na szereg wyjazdów na międzynarodowe wydarzenia, które pozwolą nam na dalszy rozwój. Dlaczego to dla nas takie ważne?

Internacjonalizacja PromoTraffic = zysk dla naszych klientów i nasz rozwój jako agencji i specjalistów

Wiemy, że nie jesteśmy nawet na półmetku misji internacjonalizacyjnej, która pozwala nam na nieustanne poszerzanie wiedzy i zdobywanie kolejnych umiejętności. Dlaczego? Takie wydarzenia to doskonała okazja, aby poznać nową metodologię, innowacyjne rozwiązania i czerpać z nich inspiracje, aby w efekcie dostarczać usługi o jakości premium dla klientów, którzy są głodni rynków międzynarodowych.

Targi i konferencje to nowe pomysły!

Eventy takie jak TechCruch czy SMX okazały się dla nas jednymi z najważniejszych doświadczeń tamtego roku. Po pierwsze, pozwoliły nam rozwinąć skrzydła i wzmocnić kompetencje członków naszego zespołu. Po drugie zaś – to właśnie na takich wydarzeniach zrodził się pomysł z nowym brandingiem, czy rozbudową usług, np. z zakresu content marketingu. Dystans, którego nabieramy podczas wyjazdów, pozwolił nam też zrozumieć, że już od jakiegoś czasu stosujemy metodologię inbound marketingu w naszej pracy i warto byłoby o tym mówić szerzej. Jednak internacjonalizacja przede wszystkim umożliwia realizowanie naszej głównej misji, którą jest pomaganie ambitnym firmom w rozwoju ich biznesów w internecie poprzez skuteczną komunikację marketingową.

Międzynarodowe spotkania to ciągły rozwój

Dzięki wyjazdom zagranicznym uświadomiliśmy sobie, że nie musimy mieć kompleksów, będąc agencją z Polski, bo pod względem case’ów, metodyki pracy, wykorzystywanych na co dzień 35+ światowej klasy narzędzi oraz know-how depczemy po piętach naszym kolegom z USA, Niemiec czy Wielkiej Brytanii. Rozumiemy jednocześnie, że przed nami nadal ogrom pracy i że zawsze może być lepiej, dlatego w tym roku planujemy aż 8 wyjazdów! Gdzie będziemy?

 

 

 

 

 

Oczywiście, wszystkie zagraniczne wyjazdy nie powodują, że zapominamy o tym, co lokalne –  25 kwietnia zawitamy na XIV Targi eHandlu w Krakowie, a w listopadzie udamy się do Warszawy. Kto wie, może tam się spotkamy? Wypatrujcie naszych niestrudzonych kosmonautów. 🙂

Udostępnij wpis jako PROtip

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.

Jak bardzo podobał Ci się ten wpis?

Kliknij i oceń

Średni rating 0 / 5. Głosowanie 0

Bądź pierwszą osobą, która oceni ten wpis

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?