Home Blog Międzynarodowa ekspedycja PromoTraffic. Na jakie wydarzenia wybieramy się w 2018 roku?

Międzynarodowa ekspedycja PromoTraffic. Na jakie wydarzenia wybieramy się w 2018 roku?

Czas czytania : 3 min
14 lutego 2018

Rok 2017 w PromoTraffic  był czasem intensywnej internacjonalizacji. Zeszłoroczne targi w San Francico, Austin czy w Londynie wiele nas nauczyły, dlatego już teraz przygotowujemy naszą rakietę do kolejnego startu i z niecierpliwością pakujemy walizki w oczekiwaniu na szereg wyjazdów na międzynarodowe wydarzenia, które pozwolą nam na dalszy rozwój. Dlaczego to dla nas takie ważne?

Internacjonalizacja PromoTraffic = zysk dla naszych klientów i nasz rozwój jako agencji i specjalistów

Wiemy, że nie jesteśmy nawet na półmetku misji internacjonalizacyjnej, która pozwala nam na nieustanne poszerzanie wiedzy i zdobywanie kolejnych umiejętności. Dlaczego? Takie wydarzenia to doskonała okazja, aby poznać nową metodologię, innowacyjne rozwiązania i czerpać z nich inspiracje, aby w efekcie dostarczać usługi o jakości premium dla klientów, którzy są głodni rynków międzynarodowych.

Targi i konferencje to nowe pomysły!

Eventy takie jak TechCruch czy SMX okazały się dla nas jednymi z najważniejszych doświadczeń tamtego roku. Po pierwsze, pozwoliły nam rozwinąć skrzydła i wzmocnić kompetencje członków naszego zespołu. Po drugie zaś – to właśnie na takich wydarzeniach zrodził się pomysł z nowym brandingiem, czy rozbudową usług, np. z zakresu content marketingu. Dystans, którego nabieramy podczas wyjazdów, pozwolił nam też zrozumieć, że już od jakiegoś czasu stosujemy metodologię inbound marketingu w naszej pracy i warto byłoby o tym mówić szerzej. Jednak internacjonalizacja przede wszystkim umożliwia realizowanie naszej głównej misji, którą jest pomaganie ambitnym firmom w rozwoju ich biznesów w internecie poprzez skuteczną komunikację marketingową.

Międzynarodowe spotkania to ciągły rozwój

Dzięki wyjazdom zagranicznym uświadomiliśmy sobie, że nie musimy mieć kompleksów, będąc agencją z Polski, bo pod względem case’ów, metodyki pracy, wykorzystywanych na co dzień 35+ światowej klasy narzędzi oraz know-how depczemy po piętach naszym kolegom z USA, Niemiec czy Wielkiej Brytanii. Rozumiemy jednocześnie, że przed nami nadal ogrom pracy i że zawsze może być lepiej, dlatego w tym roku planujemy aż 8 wyjazdów! Gdzie będziemy?

 

 

 

 

 

Oczywiście, wszystkie zagraniczne wyjazdy nie powodują, że zapominamy o tym, co lokalne –  25 kwietnia zawitamy na XIV Targi eHandlu w Krakowie, a w listopadzie udamy się do Warszawy. Kto wie, może tam się spotkamy? Wypatrujcie naszych niestrudzonych kosmonautów. 🙂

Udostępnij wpis jako PROtip

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.