Home Definicje Marketing internetowy

Marketing internetowy

Marketing internetowy – to rodzaj marketingu, który zakłada wykorzystanie kanałów cyfrowych do promocji produktów czy usług. To jedna z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi marketingu. Ze względu na zaawansowane możliwości w zakresie kierowania komunikatów marketingowych i precyzyjną analitykę jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do współczesnych konsumentów. Na marketing internetowy składa się wiele różnych dziedzin. Do najpopularniejszych należą pozycjonowanie, SEM, content marketing, social media i marketing automation. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.