Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

10 urodziny PromoTraffic - podsumowujemy dekadę na rynku!

3 min 667
PromoTraffic | 25.08.2022

Wyjątkowy czas, wyjątkowe okoliczności i wyjątkowi ludzie. Tak możemy określić 10 urodziny PromoTraffic, które wiele dla nas znaczą. Ostatnia dekada była dla wszystkich bardzo wymagająca i zapewne niełatwa, ale również pełna sukcesów oraz mniejszych i większych radości. #GrowWithUs to hasło, które przyświeca każdej sekundzie ostatnich lat. Nam kojarzy się przede wszystkim z rozwojem – naszym oraz naszych Partnerów. Zobacz, jak wyglądało 10 lat w PromoTraffic!

Kilka słów o początkach przygody, która trwa już 10 lat!

Nasze początki sięgają roku 2012 i… kamienicy przy al. Słowackiego (obok Karmelickiej). To właśnie wtedy powstała firma Seokraci, która kilka lat później przeszła rebranding, zmieniając swą nazwę na PromoTraffic. Ambicje od zawsze były duże, choć wówczas nikt się jeszcze nie spodziewał, że firmę czeka szereg zmian i rewolucji, by dotrzeć do miejsca, w którym jesteśmy teraz. 

Krótka retrospekcja…

Po niespełna roku działalności zespół liczący 10 Specjalistów obsługiwał 50 Partnerów. Przez kolejne lata ekipa PromoTraffic rosła, nawiązywaliśmy współpracę z coraz większymi markami, obsługiwaliśmy coraz większe budżety. W 2017 wydatki reklamowe naszych klientów przekroczyły 1 000 000 złotych na kwartał. Już wtedy wiedzieliśmy, że sky is the limit! ;)

A jak jest dzisiaj?

Dziesiąty rok PromoTraffic otworzyliśmy w gronie 80 Ekspertów, których wiedza i doświadczenie jest jedną z największych wartości w firmie. Jak to przełożyło się na efekty? 

Dziesięć lat w marketingu to mnóstwo czasu, a przede wszystkim – doświadczenia we współpracy z naszymi Partnerami. Oczywiście nie udało by nam się tego osiągnąć, gdyby nie grono Ekspertów PromoTraffic, którzy każdego dnia z pełnym zaangażowaniem podejmują wyzwania stawiane przez rynek w trosce o wyniki naszych Klientów. 

Jak wygląda praca w Zespole Customer Success? Zobacz, co na ten temat ma do powiedzenia Customer Success Senior Specialist, Miłosz Połeć.

Czego nauczyło nas to 10 lat?

Dziesięć lat w branży nauczyło nas przede wszystkim tego, że PromoTraffic to ludzie. Możemy mieć najlepszą technologię i najnowocześniejsze narzędzia, ale nic nie zastąpi wiedzy, pomysłów i kompetencji naszych Ekspertów. Każda analiza, rekomendacja oraz inicjatywa to efekt doświadczenia nabywanego z biegiem czasu. Nie zawsze było kolorowo i jak wszyscy – popełnialiśmy błędy, z których do dziś możemy wyciągać wnioski. To nas zbudowało i sprawiło, że po dwóch krokach w tył – mogliśmy iść pięć kroków do przodu.

Naszą misją jest rozwijanie średnich i dużych biznesów w najlepszy z możliwych sposobów. Przez lata pracowaliśmy nad budową fundamentalnych wartości firmy, aby nasi Partnerzy mieli poczucie, że ich biznesy są w dobrych rękach. 

Co to oznacza? Dbamy o biznes Klienta jak o swój własny. Skupiamy się na potrzebach, aspiracjach i oczekiwaniach konsumentów. Nie zwalniamy tempa. Odpowiadamy na zmieniające się warunki na rynku. W codziennej pracy przyświecają nam trzy główne hasła: #progress, #protect, #proactive. 

Efekty naszej pracy potwierdzają nie tylko opinie klientów, ale także szereg nominacji i wyróżnień. O większości z nich można poczytać w zakładce Case Studies

Jak zmieniały się nasze usługi?

Nie sztuką jest stworzyć nową usługę. Sztuką jest sprostać dynamicznym wymaganiom rynku, a tym samym – oczekiwaniom konsumentów. Nieustanne zmiany w tym obszarze wymuszają modyfikacje podejścia w obrębie samej usługi. Czy ktoś jeszcze pamięta czasy pisania „precli” SEO oraz celowych literówek w opisach, by Google nas chciało wypozycjonować? ;) Zobacz, co na temat SEO może powiedzieć nasz SEO Director – Karol Wójcik.

 
Przed dziesięciu laty zajmowaliśmy się wyłącznie SEO. Od samego początku dążyliśmy do tego, aby nasze działania przynosiły jak najlepsze efekty i szybko doszliśmy do wniosku, że aby osiągnąć ten cel, powinniśmy poszerzyć gamę usług. Tak powstał dział PPC, który obok SEO stał się fundamentem naszej firmy. Jak się zmieniał w ciągu tych wszystkich lat? O tym opowie Head of PPC, Sebastian Budacz.
 

 

Przez lata rozwijaliśmy się razem z naszymi Partnerami, zabezpieczając kolejne etapy lejka sprzedażowego i komunikacji z konsumentem. Rosnące w siłę działania z zakresu Content Marketingu oraz Social Mediów sprawiły, że w naszym portfolio pojawiły się również i takie usługi. Jak zmieniały się obydwa zespoły? Tę tajemnicę zdradzi Head of Content Marketing & Social Media, Weronika Bazarnik. 

Na tym nie koniec, ponieważ jako PromoTraffic stawiamy sobie wysoko poprzeczkę. W ostatnich latach uruchomiliśmy jeszcze kolejne usługi takie jak Marketing Automation, Programmatic oraz Market Place. Wszystko po to, aby nasi Partnerzy otrzymali fachowe doradztwo i wsparcie we wszystkich kanałach marketingowych online! 

Chcesz dowiedzieć się o nas więcej? Porozmawiajmy!

PromoTraffic

PromoTraffic

Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Pobierz bezpłatny e-book

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.