Jak przygotować się na automatyzację w marketingu? Podsumowanie EMEA Premier Partner Awards w Dublinie
W dniach 30.09 – 2.10 w Dublinie miało miejsce prestiżowe wydarzenie EMEA Premier Partner Awards. Udział wziął w nim CEO PromoTraffic Robert Stolarczyk. Raz do roku event ten organizowany jest przez naszego strategicznego partnera Google. Dowiedz się, jakim zagadnieniom była poświęcona tegoroczna edycja!
PromoTraffic na EMEA Premier Partner Awards
Jak przygotować się na nadchodzące zmiany w marketingu? Jak wprowadzić agencję do świata, w którym dominuje automatyzacja? Na takie i inne pytania próbowali odpowiedzieć sobie uczestnicy organizowanego przez Google wydarzenia. Poza PromoTraffic do Dublina zaproszone zostały inne agencje z Polski: Bluerank, Harbingers, Performance Media, Semahead, Cube Group - Digital Marketing, They.pl, Traffic Trends i SalesTube. Gratulujemy wszystkim!
EMEA Premier Partner Awards to trzydniowy event, w którym udział biorą kierownicy najwyższego szczebla partnerskich agencji Google z regionu EMEA. W tym roku pierwszy dzień przeznaczony był na spotkanie networkingowe, a drugi na konferencję, eksperckie prezentacje oraz uroczystą galę wręczenia nagród. Za rok zamierzamy ponownie wystartować w tym konkursie – pamiętaj, że to historia sukcesu Twojej firmy może stać się case study, które zgłosimy.
Wśród prelegentów wystąpili między innymi:
- Luca Senatore, CEO Genie Goals – z prezentacją na temat przygotowań na zmiany oraz rozwoju w burzliwych czasach,
- Patrick Gilbert, dyrektor AdVenture Media Group – z prezentacją o wiele mówiącym tytule „Automatyzuj albo zgiń”,
- John Blood – z prezentacją na temat platformy szkoleniowej Google Skillshop,
- Clara Griesmayer i David Whelan – z prezentacją na temat inteligentnych rozwiązań Google.
Uczestnicy konferencji poznali plany Google na najbliższy czas i dowiedzieli się, na czym będą polegały zmiany. Te dotyczą przede wszystkim gałęzi płatnej reklamy w wyszukiwarce. Jedną z nowości jest platforma Skillshop – cyfrowe centrum treningowe, które pomoże każdemu marketerowi opanować narzędzia Google, używane na co dzień w pracy. Zmianie ulegnie także certyfikacja Google Ads. Teraz certyfikaty będą podzielone na obszary: Search, Display, Measurement, Video oraz Shopping Ads. Aby potwierdzić biegłość w jednym z nich, trzeba będzie przejść proces oceny w odpowiedniej ścieżce specjalizacyjnej.
CEO PromoTraffic o EMEA Premier Partner Awards
Cieszymy się, że po raz trzeci z rzędu możemy być w Dublinie na corocznej konferencji połączonej z uroczystą galą Premier Partner Awards. To dla nas okazja do usłyszenia z pierwszej ręki o zmianach produktowych, zasadach współpracy z top Partnerami. Jest to też świetna okazja do networkingu z przedstawicielami agencji digital z całego regionu EMEA – relacjonuje Robert Stolarczyk, nasz CEO. – W tym roku niestety żadna z polskich agencji nie została nagrodzona statuetką podczas Premier Partner Awards, ale wierzymy, że za rok Polska będzie mieć mocną reprezentację na scenie, oczywiście także w postaci PromoTraffic – uzupełnia.
PromoTraffic
PromoTraffic
Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!
Zobacz wszystkie artykuły tego autora