Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

European Search Awards 2020: wygrana Promotraffic!

3 min 889
PromoTraffic | 08.09.2020

Z radością informujemy, że dołączyliśmy do grona laureatów prestiżowego konkursu European Search Awards! Jest to dla nas ogromny powód do dumy – cieszymy się, że nasza praca została doceniona przez międzynarodowe jury. Ciekawi poznania kuluarów naszej wygranej? Zapraszamy do lektury! 

European Search Awards – kilka słów o konkursie

European Search Awards to coroczny konkurs, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii reklamowych w wyszukiwarce. W szranki stają ze sobą agencje, które rywalizują o palmę pierwszeństwa w takich obszarach jak SEO, PPC, digital i content marketing. Tegoroczna edycja odbyła się w Bukareszcie –wyłonioną przez światowych ekspertów listę zwycięzców, ogłoszono trzeciego września. 

Oskar dla PromoTraffic w kategorii BEST LOW BUDGET CAMPAIGN

Gdy w kwietniu otrzymaliśmy informację o sześciu nominacjach do nagrody w European Search Awards wiedzieliśmy, że w tym roku jury doceni naszą pracę! Nasze oczekiwania się spełniły – z ogromną satysfakcją przyjęliśmy informację o wygranej w kategorii BEST LOW BUDGET CAMPAIGN za case study Promotraffic & Ekomaluch – How to overcome the crisis and increase sales without raising campaign budget?

Oto jak o efekcie współpracy Promotraffic i marką Ekomaluch oraz o wygranej w konkursie mówi Head of PPC, Magda Majewska:

W ciągu ostatnich 3 lat byliśmy nominowani 15 razy w różnych kategoriach i dzisiaj z dumą możemy powiedzieć – mamy to! Jest to efekt ciężkiej pracy całego zespołu PPC, który w ostatnich latach dopracowywał strategię, aby uzyskiwać takie wyniki jak w Ekomaluchu. Ania Szyszka pokazała, że nawet z małym klientem można wspiąć się na wyżyny. Jestem dumna i cieszę się, że mogę pracować z tak ambitnymi ludźmi. Mogę jedynie powtórzyć słowa osoby z jury – „Well done!”.
 

Na koniec chcielibyśmy serdecznie pogratulować trzem agencjom z Polski, które również stanęły w tym roku na podium w konkursie European Search Awards: Bluerank, Harbingers i Onely. Dobra robota!

Listę wszystkich tegorocznych laureatów znajdziecie pod linkiem: https://europeansearchawards.com/2020-shortlist/ 

Jeszcze w tym miesiącu czekają nas emocje w związku z Global Search Awards oraz SEMKRK. Stay tuned! Nasz Zespół już zaciera ręce!😊


 

PromoTraffic

PromoTraffic

Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.