Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Międzynarodowa ekspedycja PromoTraffic. Na jakie wydarzenia wybieramy się w 2018 roku?

5 min 1681
Ula Ziemska | 14.02.2018

Rok 2017 w PromoTraffic  był czasem intensywnej internacjonalizacji. Zeszłoroczne targi w San Francico, Austin czy w Londynie wiele nas nauczyły, dlatego już teraz przygotowujemy naszą rakietę do kolejnego startu i z niecierpliwością pakujemy walizki w oczekiwaniu na szereg wyjazdów na międzynarodowe wydarzenia, które pozwolą nam na dalszy rozwój. Dlaczego to dla nas takie ważne?

Internacjonalizacja PromoTraffic = zysk dla naszych klientów i nasz rozwój jako agencji i specjalistów

Wiemy, że nie jesteśmy nawet na półmetku misji internacjonalizacyjnej, która pozwala nam na nieustanne poszerzanie wiedzy i zdobywanie kolejnych umiejętności. Dlaczego? Takie wydarzenia to doskonała okazja, aby poznać nową metodologię, innowacyjne rozwiązania i czerpać z nich inspiracje, aby w efekcie dostarczać usługi o jakości premium dla klientów, którzy są głodni rynków międzynarodowych.

Targi i konferencje to nowe pomysły!

Eventy takie jak TechCruch czy SMX okazały się dla nas jednymi z najważniejszych doświadczeń tamtego roku. Po pierwsze, pozwoliły nam rozwinąć skrzydła i wzmocnić kompetencje członków naszego zespołu. Po drugie zaś – to właśnie na takich wydarzeniach zrodził się pomysł z nowym brandingiem, czy rozbudową usług, np. z zakresu content marketingu. Dystans, którego nabieramy podczas wyjazdów, pozwolił nam też zrozumieć, że już od jakiegoś czasu stosujemy metodologię inbound marketingu w naszej pracy i warto byłoby o tym mówić szerzej. Jednak internacjonalizacja przede wszystkim umożliwia realizowanie naszej głównej misji, którą jest pomaganie ambitnym firmom w rozwoju ich biznesów w internecie poprzez skuteczną komunikację marketingową.

Międzynarodowe spotkania to ciągły rozwój

Dzięki wyjazdom zagranicznym uświadomiliśmy sobie, że nie musimy mieć kompleksów, będąc agencją z Polski, bo pod względem case’ów, metodyki pracy, wykorzystywanych na co dzień 35+ światowej klasy narzędzi oraz know-how depczemy po piętach naszym kolegom z USA, Niemiec czy Wielkiej Brytanii. Rozumiemy jednocześnie, że przed nami nadal ogrom pracy i że zawsze może być lepiej, dlatego w tym roku planujemy aż 8 wyjazdów! Gdzie będziemy?

  • Pierwszy przystanek to wizyta w Berlinie. 15 lutego odbędzie się tam E-commerce Berlin Expo. Wartość polskiego e-handlu wzrośnie w ciągu kolejnych 5 lat aż o 44%, dlatego jedziemy zaktualizować znajomość rynku o najnowsze trendy, rozwiązania czy narzędzia charakterystyczne dla sprzedaży internetowej. Szczególnie skupimy się na rynku niemieckim, na którym prowadzimy dla klientów kampanie. Celem naszej obecności na E-commerce Berlin Expo jest również pielęgnacja relacji z wydawcami, partnerami i chęć pozyskania klientów.

 

  • W 2016 roku liczba wyszukań z urządzeń mobilnych przekroczyła liczbę wyszukań na komputerach. Ta wzrostowa tendencja nie ulega zmianie, dlatego drugie wydarzenie, na których będziemy to Mobile World Congress w słonecznej Barcelonie. Na przełomie lutego i marca dowiemy się więcej na temat innowacji i nowinek na rynku mobile.

 

 

  • W maju zajrzymy do stolicy Wielkiej Brytanii, aby wziąć udział w UC EXPO, w czasie którego będziemy mogli wybierać spośród 100 różnorodnych seminariów prowadzonych przez specjalistów z takich firm jak Google, Amazon czy Flock.

 

  • Szósty wyjazd to nasza misja gospodarcza w Kalifornii. W połowie roku wylądujemy naszą rakietą na zachodnim wybrzeżu Ameryki i odwiedzimy potencjalnych klientów oraz lokalnych partnerów.

 

  • Rok 2018 zamkniemy wyjazdem do zaśnieżonych Helsinek. Wydarzenie, w którym będziemy uczestniczyć, to Slush – niezwykły event, którego głównym celem jest pomoc kolejnym generacjom firm, które chcą podbijać świat. Jesteśmy pewni, że będzie wybuchowo!

Oczywiście, wszystkie zagraniczne wyjazdy nie powodują, że zapominamy o tym, co lokalne -  25 kwietnia zawitamy na XIV Targi eHandlu w Krakowie, a w listopadzie udamy się do Warszawy. Kto wie, może tam się spotkamy? Wypatrujcie naszych niestrudzonych kosmonautów. :-)

Ula Ziemska

PromoTraffic

Osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.