Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

Międzynarodowa ekspedycja PromoTraffic. Na jakie wydarzenia wybieramy się w 2018 roku?

5 min 1175
Ula Ziemska | 14.02.2018

Rok 2017 w PromoTraffic  był czasem intensywnej internacjonalizacji. Zeszłoroczne targi w San Francico, Austin czy w Londynie wiele nas nauczyły, dlatego już teraz przygotowujemy naszą rakietę do kolejnego startu i z niecierpliwością pakujemy walizki w oczekiwaniu na szereg wyjazdów na międzynarodowe wydarzenia, które pozwolą nam na dalszy rozwój. Dlaczego to dla nas takie ważne?

Internacjonalizacja PromoTraffic = zysk dla naszych klientów i nasz rozwój jako agencji i specjalistów

Wiemy, że nie jesteśmy nawet na półmetku misji internacjonalizacyjnej, która pozwala nam na nieustanne poszerzanie wiedzy i zdobywanie kolejnych umiejętności. Dlaczego? Takie wydarzenia to doskonała okazja, aby poznać nową metodologię, innowacyjne rozwiązania i czerpać z nich inspiracje, aby w efekcie dostarczać usługi o jakości premium dla klientów, którzy są głodni rynków międzynarodowych.

Targi i konferencje to nowe pomysły!

Eventy takie jak TechCruch czy SMX okazały się dla nas jednymi z najważniejszych doświadczeń tamtego roku. Po pierwsze, pozwoliły nam rozwinąć skrzydła i wzmocnić kompetencje członków naszego zespołu. Po drugie zaś – to właśnie na takich wydarzeniach zrodził się pomysł z nowym brandingiem, czy rozbudową usług, np. z zakresu content marketingu. Dystans, którego nabieramy podczas wyjazdów, pozwolił nam też zrozumieć, że już od jakiegoś czasu stosujemy metodologię inbound marketingu w naszej pracy i warto byłoby o tym mówić szerzej. Jednak internacjonalizacja przede wszystkim umożliwia realizowanie naszej głównej misji, którą jest pomaganie ambitnym firmom w rozwoju ich biznesów w internecie poprzez skuteczną komunikację marketingową.

Międzynarodowe spotkania to ciągły rozwój

Dzięki wyjazdom zagranicznym uświadomiliśmy sobie, że nie musimy mieć kompleksów, będąc agencją z Polski, bo pod względem case’ów, metodyki pracy, wykorzystywanych na co dzień 35+ światowej klasy narzędzi oraz know-how depczemy po piętach naszym kolegom z USA, Niemiec czy Wielkiej Brytanii. Rozumiemy jednocześnie, że przed nami nadal ogrom pracy i że zawsze może być lepiej, dlatego w tym roku planujemy aż 8 wyjazdów! Gdzie będziemy?

  • Pierwszy przystanek to wizyta w Berlinie. 15 lutego odbędzie się tam E-commerce Berlin Expo. Wartość polskiego e-handlu wzrośnie w ciągu kolejnych 5 lat aż o 44%, dlatego jedziemy zaktualizować znajomość rynku o najnowsze trendy, rozwiązania czy narzędzia charakterystyczne dla sprzedaży internetowej. Szczególnie skupimy się na rynku niemieckim, na którym prowadzimy dla klientów kampanie. Celem naszej obecności na E-commerce Berlin Expo jest również pielęgnacja relacji z wydawcami, partnerami i chęć pozyskania klientów.

 

  • W 2016 roku liczba wyszukań z urządzeń mobilnych przekroczyła liczbę wyszukań na komputerach. Ta wzrostowa tendencja nie ulega zmianie, dlatego drugie wydarzenie, na których będziemy to Mobile World Congress w słonecznej Barcelonie. Na przełomie lutego i marca dowiemy się więcej na temat innowacji i nowinek na rynku mobile.

 

 

  • W maju zajrzymy do stolicy Wielkiej Brytanii, aby wziąć udział w UC EXPO, w czasie którego będziemy mogli wybierać spośród 100 różnorodnych seminariów prowadzonych przez specjalistów z takich firm jak Google, Amazon czy Flock.

 

  • Szósty wyjazd to nasza misja gospodarcza w Kalifornii. W połowie roku wylądujemy naszą rakietą na zachodnim wybrzeżu Ameryki i odwiedzimy potencjalnych klientów oraz lokalnych partnerów.

 

  • Rok 2018 zamkniemy wyjazdem do zaśnieżonych Helsinek. Wydarzenie, w którym będziemy uczestniczyć, to Slush – niezwykły event, którego głównym celem jest pomoc kolejnym generacjom firm, które chcą podbijać świat. Jesteśmy pewni, że będzie wybuchowo!

Oczywiście, wszystkie zagraniczne wyjazdy nie powodują, że zapominamy o tym, co lokalne -  25 kwietnia zawitamy na XIV Targi eHandlu w Krakowie, a w listopadzie udamy się do Warszawy. Kto wie, może tam się spotkamy? Wypatrujcie naszych niestrudzonych kosmonautów. :-)

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.