Home Blog Podnosimy wiedzę naszych specjalistów SEO i Content Marketingu! Czyli czego dowiedzieliśmy się na szkoleniu z narzędzia Surfer?

Podnosimy wiedzę naszych specjalistów SEO i Content Marketingu! Czyli czego dowiedzieliśmy się na szkoleniu z narzędzia Surfer?

Czas czytania : 2 min
27 marca 2020

W PromoTraffic nie ma czasu na nudę i osiadanie na laurach, dlatego pomimo przedświątecznej gorączki wciąż dążymy do podnoszenia kompetencji naszych specjalistów. W grudniu mieliśmy przyjemność gościć w naszej agencji Michała Suskiego, współtwórcę narzędzia Surfer, który podczas całodniowego szkolenia pokazał nam, jak może ono pomóc zoptymalizować codzienną pracę, a tym samym podnieść efektywność prowadzonych dla klientów działań.  

Po pierwsze: teoria!

Michał Suski na początku szkolenia przedstawił nam nieco informacji dotyczących samych pobudek stworzenia narzędzia – jego celem nadrzędnym jest optymalizacja tworzonych treści oraz usprawnienie komunikacji między copywriterami a specjalistami SEO. Mieliśmy szansę na ugruntowanie sobie wiedzy m.in. z takich obszarów jak: wpływ intencji użytkownika na typ contentu, quality backlinks oraz NLP. Surfer daje również możliwość efektywnego zarządzania procesem pisania treści, za co odpowiada znajdujący się w Surferze panel Content Editor.

Po drugie: praktyka!

Jak wiadomo, nie samą teorią specjalista żyje, dlatego w dalszej części szkolenia przeszliśmy do praktycznego wykorzystania tego, czego się dowiedzieliśmy. Zyskaliśmy solidne podstawy do jeszcze sprawniejszego analizowania słów kluczowych, doboru konkurentów oraz analizy Quick Wins. Nasi specjaliści mieli szansę również na skonsultowanie z Michałem Suskim konkretnych przykładów z prowadzonych projektów.

Dlaczego Surfer?

Zdecydowaliśmy się na szkolenie z tego narzędzia ze względu na to, że oferuje liczne usprawnienia w codziennej pracy na linii copywriter – specjalista SEO. Do tego, o czym już wspomnieliśmy, warto dodać, że jest to przede wszystkim narzędzie obliczające koleracje między czynnikami rankingowymi, na podstawie których Google ocenia strony www. Daje również możliwość analizy linków, które posiada konkurencja, a których brakuje na badanej stronie projektowej. 

Do najważniejszych funkcji narzędzia należą:

Surfer podaje jak na tacy wszelkie informacje na temat contentu, który wysoko rankuje w Google. Dzięki temu można w prosty sposób przeanalizować, jakie elementy wziąć pod uwagę w planowanych przez siebie treściach. Co to oznacza w praktyce? Specjalista może określić objętość tekstów i nasycanie słów kluczowych tak, aby tekst był jak najbardziej efektywyny. Jak to działa? Otóż Surfer bierze pod uwagę średnią długość tekstów znajdujących się w TOP wyszukiwań, co ma później przełożenie na nasycenie słów kluczowych. Innowacją Surfera jest również to, że umożliwia on przeprowadzenie analizy semantycznej tekstów, dzięki czemu można określić, czy ma wydźwięk pozytywny czy negatywny. 

Surfer jest bardzo przydatnym i rewolucyjnym narzędziem, z którego na co dzień korzystamy w agencji. Specjaliści mogą w efektywniejszy sposób optymalizować witryny naszych klientów, co ma bezpośrednie przełożenie na sukcesywne zwiększanie ruchu oraz sprzedaży z naturalnych wyników wyszukiwania.
 

Udostępnij wpis jako PROtip

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.