Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Podnosimy wiedzę naszych specjalistów SEO i Content Marketingu! Czyli czego dowiedzieliśmy się na szkoleniu z narzędzia Surfer?

2 min 511
PromoTraffic | 18.12.2019

W PromoTraffic nie ma czasu na nudę i osiadanie na laurach, dlatego pomimo przedświątecznej gorączki wciąż dążymy do podnoszenia kompetencji naszych specjalistów. W grudniu mieliśmy przyjemność gościć w naszej agencji Michała Suskiego, współtwórcę narzędzia Surfer, który podczas całodniowego szkolenia pokazał nam, jak może ono pomóc zoptymalizować codzienną pracę, a tym samym podnieść efektywność prowadzonych dla klientów działań.  

Po pierwsze: teoria!

Michał Suski na początku szkolenia przedstawił nam nieco informacji dotyczących samych pobudek stworzenia narzędzia - jego celem nadrzędnym jest optymalizacja tworzonych treści oraz usprawnienie komunikacji między copywriterami a specjalistami SEO. Mieliśmy szansę na ugruntowanie sobie wiedzy m.in. z takich obszarów jak: wpływ intencji użytkownika na typ contentu, quality backlinks oraz NLP. Surfer daje również możliwość efektywnego zarządzania procesem pisania treści, za co odpowiada znajdujący się w Surferze panel Content Editor.

Po drugie: praktyka!

Jak wiadomo, nie samą teorią specjalista żyje, dlatego w dalszej części szkolenia przeszliśmy do praktycznego wykorzystania tego, czego się dowiedzieliśmy. Zyskaliśmy solidne podstawy do jeszcze sprawniejszego analizowania słów kluczowych, doboru konkurentów oraz analizy Quick Wins. Nasi specjaliści mieli szansę również na skonsultowanie z Michałem Suskim konkretnych przykładów z prowadzonych projektów.

Dlaczego Surfer?

Zdecydowaliśmy się na szkolenie z tego narzędzia ze względu na to, że oferuje liczne usprawnienia w codziennej pracy na linii copywriter - specjalista SEO. Do tego, o czym już wspomnieliśmy, warto dodać, że jest to przede wszystkim narzędzie obliczające koleracje między czynnikami rankingowymi, na podstawie których Google ocenia strony www. Daje również możliwość analizy linków, które posiada konkurencja, a których brakuje na badanej stronie projektowej. 

Do najważniejszych funkcji narzędzia należą:

  • SERP Analyzer,
  • Keyword Research,
  • Edytor treści.

Surfer podaje jak na tacy wszelkie informacje na temat contentu, który wysoko rankuje w Google. Dzięki temu można w prosty sposób przeanalizować, jakie elementy wziąć pod uwagę w planowanych przez siebie treściach. Co to oznacza w praktyce? Specjalista może określić objętość tekstów i nasycanie słów kluczowych tak, aby tekst był jak najbardziej efektywyny. Jak to działa? Otóż Surfer bierze pod uwagę średnią długość tekstów znajdujących się w TOP wyszukiwań, co ma później przełożenie na nasycenie słów kluczowych. Innowacją Surfera jest również to, że umożliwia on przeprowadzenie analizy semantycznej tekstów, dzięki czemu można określić, czy ma wydźwięk pozytywny czy negatywny. 

Surfer jest bardzo przydatnym i rewolucyjnym narzędziem, z którego na co dzień korzystamy w agencji. Specjaliści mogą w efektywniejszy sposób optymalizować witryny naszych klientów, co ma bezpośrednie przełożenie na sukcesywne zwiększanie ruchu oraz sprzedaży z naturalnych wyników wyszukiwania.
 

PromoTraffic

PromoTraffic

Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.