Home Blog PromoTraffic na scenie SMX w Nowym Jorku!

PromoTraffic na scenie SMX w Nowym Jorku!

Czas czytania : 2 min
20 października 2017

Już w niedzielę lecimy do USA na największe wydarzenie na świecie poświęcone tematyce SEO i SEM. Oprócz obecności na konferencji i targach będziemy przedstawiać prezentację o tym, jak zwiększyliśmy przychody o 750% dla marki Puccini.

Dlaczego jedziemy na SMX?

„Głównym hasłem SMX jest 'Obsessed With SEO & SEM’. Nie ma lepszego miejsca, na którym powinna pojawić się agencja SEO/SEM, która chce się rozwijać, czerpać jak najwięcej z nowych technologii, świeżego know-how. Oprócz tego szukamy inspiracji, nowych narzędzi czy partnerów biznesowych, z którymi będziemy mogli rozwijać relacje.

Bardzo się cieszę, że mamy możliwość wystąpienia z prezentacją dotyczącą naszego case study, w którym pokażemy, jak zwiększyliśmy przychody o 750% jednego z największych producentów galanterii skórzanej – marki Puccini.

To kolejna impreza w tym roku, na której jesteśmy w Stanach Zjednoczonych poza TechCrunch Disrupt czy Internet of Things, które miały miejsce w San Francisco. Chcemy aktywnie śledzić to, co staje się standardem na zagranicznych rynkach, by przygotować się albo nawet uprzedzać zmiany w Polsce”.

ROBERT STOLARCZYK, PREZES PROMOTRAFFIC

   

Bardzo nas cieszy, że jako wystawcy znajdujemy się w znakomitym gronie firm i narzędzi jak Google, Majestic, Moz, NinjaCat czy TrustPilot.

Jak zwiększyliśmy przychody z e-commerce o 750% dla marki Puccini?

Na konferencji prezentujemy nasze case study „Jak zwiększyliśmy przychody z e-commerce o 750% dla marki Puccini?”. Nasza współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2016 roku i w tym czasie udało nam się podnieść współczynnik konwersji e-commerce o 505%, doprowadzić do wzrostu liczby transakcji o 575% oraz wzrostu przychodów o 750%. Chcemy opowiedzieć o naszej strategii na przeprowadzenie działań, które obejmowały wszystkie kanały w Internecie.

   

Czym jest SMX East?

SMX, czyli Search Marketing Expo & Conference to największe wydarzenie w branży SEM i SEO na świecie, na którym oprócz targów jest też część konferencyjna i warsztatowa. SMX to jedyna impreza w całości poświęcona marketingowi w wyszukiwarce.

Co najważniejsze, SMX skupia przede wszystkim osoby decyzyjne ze świata SEO i SEM, które skupia przede wszystkim osoby decyzyjne, zaangażowane w kupowanie mediów, narzędzia i usługi dla ich biznesów. SMX East trwa od 24 do 26 października.    

W tym roku czeka nas jeszcze Lizbona (Web Summit)

Od początku 2017 odwiedziliśmy już 6 dużych targów, na których występowaliśmy w roli wystawców. Byliśmy w Stanach Zjednoczonych w Austin na SXSW oraz w San Francisco na IoT i TechCruch Disrupt, odwiedziliśmy też CeBIT w Hanowerze, Going Global w Londynie czy Targi e-Handlu w Gdańsku.

Poza najbliższym wydarzeniem – SMX w Nowym Jorku, w listopadzie czeka nas Web Summit w Lizbonie.  

Udostępnij wpis jako PROtip

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.

Jak bardzo podobał Ci się ten wpis?

Kliknij i oceń

Średni rating 0 / 5. Głosowanie 0

Bądź pierwszą osobą, która oceni ten wpis

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?