Home Blog PromoTraffic na scenie SMX w Nowym Jorku!

PromoTraffic na scenie SMX w Nowym Jorku!

Czas czytania : 2 min
20 października 2017

Już w niedzielę lecimy do USA na największe wydarzenie na świecie poświęcone tematyce SEO i SEM. Oprócz obecności na konferencji i targach będziemy przedstawiać prezentację o tym, jak zwiększyliśmy przychody o 750% dla marki Puccini.

Dlaczego jedziemy na SMX?

“Głównym hasłem SMX jest ‘Obsessed With SEO & SEM’. Nie ma lepszego miejsca, na którym powinna pojawić się agencja SEO/SEM, która chce się rozwijać, czerpać jak najwięcej z nowych technologii, świeżego know-how. Oprócz tego szukamy inspiracji, nowych narzędzi czy partnerów biznesowych, z którymi będziemy mogli rozwijać relacje.

Bardzo się cieszę, że mamy możliwość wystąpienia z prezentacją dotyczącą naszego case study, w którym pokażemy, jak zwiększyliśmy przychody o 750% jednego z największych producentów galanterii skórzanej – marki Puccini.

To kolejna impreza w tym roku, na której jesteśmy w Stanach Zjednoczonych poza TechCrunch Disrupt czy Internet of Things, które miały miejsce w San Francisco. Chcemy aktywnie śledzić to, co staje się standardem na zagranicznych rynkach, by przygotować się albo nawet uprzedzać zmiany w Polsce”.

ROBERT STOLARCZYK, PREZES PROMOTRAFFIC

   

Bardzo nas cieszy, że jako wystawcy znajdujemy się w znakomitym gronie firm i narzędzi jak Google, Majestic, Moz, NinjaCat czy TrustPilot.

Jak zwiększyliśmy przychody z e-commerce o 750% dla marki Puccini?

Na konferencji prezentujemy nasze case study “Jak zwiększyliśmy przychody z e-commerce o 750% dla marki Puccini?”. Nasza współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2016 roku i w tym czasie udało nam się podnieść współczynnik konwersji e-commerce o 505%, doprowadzić do wzrostu liczby transakcji o 575% oraz wzrostu przychodów o 750%. Chcemy opowiedzieć o naszej strategii na przeprowadzenie działań, które obejmowały wszystkie kanały w Internecie.

   

Czym jest SMX East?

SMX, czyli Search Marketing Expo & Conference to największe wydarzenie w branży SEM i SEO na świecie, na którym oprócz targów jest też część konferencyjna i warsztatowa. SMX to jedyna impreza w całości poświęcona marketingowi w wyszukiwarce.

Co najważniejsze, SMX skupia przede wszystkim osoby decyzyjne ze świata SEO i SEM, które skupia przede wszystkim osoby decyzyjne, zaangażowane w kupowanie mediów, narzędzia i usługi dla ich biznesów. SMX East trwa od 24 do 26 października.    

W tym roku czeka nas jeszcze Lizbona (Web Summit)

Od początku 2017 odwiedziliśmy już 6 dużych targów, na których występowaliśmy w roli wystawców. Byliśmy w Stanach Zjednoczonych w Austin na SXSW oraz w San Francisco na IoT i TechCruch Disrupt, odwiedziliśmy też CeBIT w Hanowerze, Going Global w Londynie czy Targi e-Handlu w Gdańsku.

Poza najbliższym wydarzeniem – SMX w Nowym Jorku, w listopadzie czeka nas Web Summit w Lizbonie.  

Udostępnij wpis jako PROtip

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.