Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

PromoTraffic nominowane w kategorii Best PPC Campaign w ramach European Search Awards

5 min 969
Milena Konieczko | 21.03.2017

29 kategorii, 9 agencji z Polski, a wśród nich PromoTraffic z nominacją w kategorii Best PPC Campaign! Nie byłoby to możliwe, gdyby nie coraz lepsze wyniki uzyskiwane w kampaniach dla różnorodnych klientów i coraz większa skala działań. Teraz, oprócz uznania i zaufania ze strony naszych klientów, zyskaliśmy prestiżowe wyróżnienie od najlepszych specjalistów SEM na świecie.

European Search Awards - Oskary w branży marketingu online

European Search Awards (ESA) to międzynarodowy konkurs organizowany od 2012 roku, w którym nagradzane są najlepsze kampanie marketingu online. Co roku setki case studies oraz agencji walczy o nominację i wygraną, lecz do finału przechodzi tylko niewiele z nich. Wyboru dokonuje jury składające się ze światowej klasy ekspertów. Nominacje przyznawane są z podziałem na: Digital, PPC, SEO, Content Marketing oraz innowacyjne produkty. Dotychczas w tym konkursie tylko agencji Bluerank udało się zdobyć dwie statuetki w tym konkursie. Do tegorocznego finału zakwalifikowało się 9 polskich agencji, które uzyskały łącznie 20 nominacji. Wśród nich - my, z naszym case study z kampanii PPC dla firmy Plantwear, największego na rynku europejskim producenta drewnianych zegarków i okularów (Promotraffic & Plantwear love wood - PPC Strategy for wooden watch lovers). Wysłany case musiał spełniać określone wymagania, związane z wynikami oraz samą konstrukcją materiału, dlatego też bardzo cieszymy się, że nasze działania w tym zakresie zostały docenione.

Co miało wpływ na tak prestiżowe wyróżnienie?

Nominacja w ESA to nie jedyny nasz sukces w ostatnim czasie. Co jeszcze się wydarzyło? Uzyskaliśmy piątą specjalizację Google (reklama wideo), tym samym zostaliśmy włączeni w niewielkie grono Premium Partnerów Google w Polsce (4 agencje) ze wszystkimi specjalizacjami (reklama w wyszukiwarce, reklama w sieci reklamowej, reklama w mobile, reklama produktowa, reklama wideo).

Specjalizacje Google oraz wyróżnienie w ESA są rezultatem naszych ciągłych starań, aby kampanie reklamowe jakie prowadzimy, przynosiły coraz lepsze efekty biznesowe, znacznie zwiększały sprzedaż oraz pomagały pozyskać wielu nowych klientów firmom, z którymi współpracujemy. 

„And the winner is…”

Uroczysta gala rozdania nagród odbędzie się już 27 kwietnia w Starej Zajezdni w Krakowie. Z niecierpliwością odliczamy dni do tego wielkiego wydarzenia. Do końca będziemy walczyć o zwycięstwo! Już sama nominacja to dla nas duże wyróżnienie, które niezwykle motywuje nas do pracy oraz dostarczania klientom jak najlepszych efektów i najnowszej, światowej klasy technologii.  

Milena Konieczko

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.