Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

PromoTraffic nominowane w kategorii Best PPC Campaign w ramach European Search Awards

5 min 1444
Milena Konieczko | 21.03.2017

29 kategorii, 9 agencji z Polski, a wśród nich PromoTraffic z nominacją w kategorii Best PPC Campaign! Nie byłoby to możliwe, gdyby nie coraz lepsze wyniki uzyskiwane w kampaniach dla różnorodnych klientów i coraz większa skala działań. Teraz, oprócz uznania i zaufania ze strony naszych klientów, zyskaliśmy prestiżowe wyróżnienie od najlepszych specjalistów SEM na świecie.

European Search Awards - Oskary w branży marketingu online

European Search Awards (ESA) to międzynarodowy konkurs organizowany od 2012 roku, w którym nagradzane są najlepsze kampanie marketingu online. Co roku setki case studies oraz agencji walczy o nominację i wygraną, lecz do finału przechodzi tylko niewiele z nich. Wyboru dokonuje jury składające się ze światowej klasy ekspertów. Nominacje przyznawane są z podziałem na: Digital, PPC, SEO, Content Marketing oraz innowacyjne produkty. Dotychczas w tym konkursie tylko agencji Bluerank udało się zdobyć dwie statuetki w tym konkursie. Do tegorocznego finału zakwalifikowało się 9 polskich agencji, które uzyskały łącznie 20 nominacji. Wśród nich - my, z naszym case study z kampanii PPC dla firmy Plantwear, największego na rynku europejskim producenta drewnianych zegarków i okularów (Promotraffic & Plantwear love wood - PPC Strategy for wooden watch lovers). Wysłany case musiał spełniać określone wymagania, związane z wynikami oraz samą konstrukcją materiału, dlatego też bardzo cieszymy się, że nasze działania w tym zakresie zostały docenione.

Co miało wpływ na tak prestiżowe wyróżnienie?

Nominacja w ESA to nie jedyny nasz sukces w ostatnim czasie. Co jeszcze się wydarzyło? Uzyskaliśmy piątą specjalizację Google (reklama wideo), tym samym zostaliśmy włączeni w niewielkie grono Premium Partnerów Google w Polsce (4 agencje) ze wszystkimi specjalizacjami (reklama w wyszukiwarce, reklama w sieci reklamowej, reklama w mobile, reklama produktowa, reklama wideo).

Specjalizacje Google oraz wyróżnienie w ESA są rezultatem naszych ciągłych starań, aby kampanie reklamowe jakie prowadzimy, przynosiły coraz lepsze efekty biznesowe, znacznie zwiększały sprzedaż oraz pomagały pozyskać wielu nowych klientów firmom, z którymi współpracujemy. 

„And the winner is…”

Uroczysta gala rozdania nagród odbędzie się już 27 kwietnia w Starej Zajezdni w Krakowie. Z niecierpliwością odliczamy dni do tego wielkiego wydarzenia. Do końca będziemy walczyć o zwycięstwo! Już sama nominacja to dla nas duże wyróżnienie, które niezwykle motywuje nas do pracy oraz dostarczania klientom jak najlepszych efektów i najnowszej, światowej klasy technologii.  

Milena Konieczko

PromoTraffic

Osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.