Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

PromoTraffic obejmuje patronat nad studiami z digital marketingu!

653
Magdalena Kubasiewicz | 05.03.2021

Chcesz dowiedzieć się, jak wypromować swoją firmę w internecie? Marzysz o pracy w agencji digitalowej, ale brak Ci praktycznych umiejętności? Chciałbyś poznać lepiej nowoczesne narzędzia dla marketingowców? Zapisz się na studia podyplomowe „Digital Marketing” na WSEI, nad którymi patronat objęło PromoTraffic. Start pierwszego semestru już w marcu 2021!

Poznaj świat marketingu od podszewki

Kierunek „Digital Marketing” dostarczy Ci wiedzy i kwalifikacji, dzięki którym zaplanujesz i poprowadzisz skuteczną kampanię marketingową. W toku zajęć dowiesz się więcej o najważniejszych obszarach marketingu internetowego – jak SEO/SEM, content marketing, kampanie PPC, e-mail marketingu i promocja w social mediach.
Kierownikiem merytorycznym studiów został Krystian Kucharski – współwłaściciel i wiceprezes zarządu PromoTraffic. Kompletując kadrę i układając program kładł nacisk w szczególności na analitykę internetową oraz praktyczne umiejętności. Dzięki temu nauczysz się między innymi obsługi najważniejszych dla marketingowca narzędzi, a także zbierania, analizowania i wykorzystywania danych.

Eksperci e-commerce PromoTraffic wykładowcami!

Zajęcia będą prowadzone przez ekspertów, na co dzień pracujących w branży marketingowej. W gronie specjalistów e-commerce, którzy zasilą kadrę, znaleźli się zarówno członkowie Zarządu Promotraffic (Michał Smajek, Krystian Kucharski i Robert Stolarczyk) jak i szefowie obszarów SEO, PPC, Social media: Karol Wójcik, Magda Majewska i Paulina Pytel. Nabyte w PromoTraffic doświadczenie przy realizacji kampanii dla e-commerce gwarantuje, że na zajęciach z nimi zdobędziesz nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim – zdolności praktyczne. Jako PromoTraffic dzielimy się naszym doświadczeniem, byś po ukończeniu kursu potrafił zaplanować promocję internetową własnej firmy lub stał się cennym nabytkiem dla agencji marketingowych!

Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli podzielić się tym, co mamy w Promotraffic najlepsze czyli wiedzą i doświadczeniem. Lubimy opierać się na danych i właśnie one były dla nas motywem przewodnim przy projektowaniu programu studiów. Bycie  opiekunem merytorycznym to dla nas duże wyróżnienie, ale także odpowiedzialność. Czujemy ją zwłaszcza mając świadomość tego, że absolwenci będą odpowiadać za realne budżety reklamowe i biznes w przyszłości.
Na prowadzonym przez nas kierunku nauczysz się obsługi najpopularniejszych na świecie narzędzi digital marketingu.
Pozwoli Ci to efektywniej wydawać pieniądze, dokładnie poznać klientów i nauczyć się, jak obserwować ich zachowania pod względem konwersji
- mówi Krystian Kucharski, opiekun merytoryczny studiów oraz wiceprezes zarządu PromoTraffic.

Czego dowiesz się na studiach z digital marketingu?

Studia „Digital Marketing” dostarczą Ci szerokiego zakresu wiedzy i umiejętności. Dzięki nim nauczysz się:

  • jak prowadzić kampanie marketingowe od A do Z – czyli od etapu planowania, przez realizację aż po ocenę efektywności, raportowanie oraz wyciągnięcie wniosków,
  • jak najlepiej wykorzystać budżety reklamowe – i jak weryfikować, czy zostały dobrze wykorzystane,
  • w jaki sposób poznać swoich klientów – i jak tę wiedzę wykorzystać,
  • obsługiwać narzędzia marketingowe – przydatne m.in. do analityki, tworzenia kampanii, raportowania, e-mail marketingu, planowania i nadzorowania działań SEO, content marketingowych oraz w social mediach.

Dzielimy się wiedzą!

Jako agencja digitalowa, specjalizujemy się przede wszystkim w działaniach SEO/PPC dla e-commerce – choć wspieramy klientów też w obszarach social mediów, content marketingu i marketing automation. Objęcie patronatu nad studiami na WSEI to dla nas okazja, by podzielić się wiedzą i doświadczeniem nabytymi przez lata działania na rynku. 
Zachęcamy do zapoznania się z ofertą studiów zarówno właścicieli firm, chcących skuteczniej promować biznes, jak i pracowników – czy to stawiających pierwsze kroki w świecie marketingu, czy chcących poszerzyć swoją wiedzę. 
Więcej informacji o studiach i programie można znaleźć na stronie WSEI

 

Magdalena Kubasiewicz

Content Marketing Specialist

Od dawna związana ze środowiskiem marketingu internetowego. Przez lata pracowała najpierw jako copywriter, później w roli content marketing specialist. Pisanie to dla niej nie tylko praca, ale także pasja, którą praktykuje również „po godzinach”.

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.