...
Home Definicje Ad Server

Ad Server

Ad Server — system informatyczny, który umożliwia emisję i zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz raportowanie i analizę ich wyników. Jest to zatem komputer przechowujący reklamy i dostarczający je użytkownikom stron internetowych. Jego zadanie polega na wyświetlaniu nowych komunikatów marketingowych przy każdym odświeżeniu strony. Obsługuje zarówno kreacje statyczne, jak i animacje. Oferuje również inne funkcje, takie jak zliczanie emisji lub kliknięć reklamy czy generowanie raportów na podstawie zgromadzonych statystyk.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.