...

SSP

SSP — Supply-side Platform, czyli oprogramowanie umożliwiające sprzedaż powierzchni reklamowej w modelu real-time bidding. Zapewniając wydawcom dostęp do licznych giełd reklam, platform DSP i sieci marketingowych jednocześnie, platformy SSP pozwalają im oferować odsłony większej liczbie potencjalnych nabywców. Dają też możliwość ustalania zakresu stawek w celu zwiększania przychodów. Najczęściej przyjmują postać serwera, oprogramowania oraz kodów reklamowych zamieszczonych na stronie wydawcy. Komunikaty marketingowe pojawiają się w miejscu kodów, a serwer i oprogramowanie łączą się z innymi SSP i DSP w celu udostępnienia licytacji odsłon reklamodawcom.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.