DSP — Demand-side Platform, czyli platforma strony popytowej. To serwis reklamowy (lub inny podmiot dostarczający technologię DSP), który umożliwia zakup odsłon w modelu real-time bidding oraz zarządzanie nimi w jednym panelu administracyjnym. Licytacja stawki na emisję reklamy bazuje na danych wewnętrznych Demand-side Platform lub na danych podmiotów trzecich pochodzących z innych źródeł. DSP łączy się z wieloma systemami Ad Exchange w celu nabycia reklamy zgodnie z wymaganiami reklamodawcy. Ma za zadanie kupować powierzchnię dostępną przez Supply-side Platform.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.