...

DSP

DSP — Demand-side Platform, czyli platforma strony popytowej. To serwis reklamowy (lub inny podmiot dostarczający technologię DSP), który umożliwia zakup odsłon w modelu real-time bidding oraz zarządzanie nimi w jednym panelu administracyjnym. Licytacja stawki na emisję reklamy bazuje na danych wewnętrznych Demand-side Platform lub na danych podmiotów trzecich pochodzących z innych źródeł. DSP łączy się z wieloma systemami Ad Exchange w celu nabycia reklamy zgodnie z wymaganiami reklamodawcy. Ma za zadanie kupować powierzchnię dostępną przez Supply-side Platform.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.