...
Home Definicje Content gap

Content gap

Content gap – jest to proces polegający na wyszukiwaniu luk w treściach na Twojej stronie. Content gap można także rozumieć również jako owe luki. Są to w uproszczeniu frazy kluczowe, na które Twoja strona się nie wyświetla, a witryny Twojej konkurencji – już tak. To obszary tematyczne, których jeszcze nie pokrywają Twoje treści. Analizę content gap przeprowadzamy między innymi za pomocą narzędzia Ahrefs. Umożliwia ona odnalezienie tematów z dużym potencjałem i zbudowanie przewagi konkurencyjnej. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.