Content gap – jest to proces polegający na wyszukiwaniu luk w treściach na Twojej stronie. Content gap można także rozumieć również jako owe luki. Są to w uproszczeniu frazy kluczowe, na które Twoja strona się nie wyświetla, a witryny Twojej konkurencji – już tak. To obszary tematyczne, których jeszcze nie pokrywają Twoje treści. Analizę content gap przeprowadzamy między innymi za pomocą narzędzia Ahrefs. Umożliwia ona odnalezienie tematów z dużym potencjałem i zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.