Evergreen content

Evergreen content – treści, które są aktualne zawsze lub przez bardzo długi czas. To różnego rodzaju teksty, które można postawić w opozycji do newsów czy nowości, które generują zainteresowanie tylko przez krótką chwilę. Evergreen content to ponadczasowe tematy jak np. „Jak urządzić małą łazienkę” czy „Jak założyć sklep internetowy”. Można do nich zaliczyć także przepisy kulinarne czy wszelkiego rodzaju instrukcje. Tworzenie takich treści zapewnia stały, długotrwały dopływ użytkowników na Twoją stronę. Korzyścią z tworzenia „wiecznie zielonych” treści jest więc wsparcie pozycjonowania, a co za tym idzie dotarcie do szerszego grona odbiorców ze swoją stroną. Dlatego to przede wszystkim na nich skupiają się działania z zakresu SEO czy content marketingu.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.