...

Filtr Google

Filtr Google — kara stosowana przez wyszukiwarkę w przypadku witryn, które nie stosują się do wytycznych lub stanowią wręcz zagrożenie dla użytkowników. Jest łagodniejszym wyrokiem niż ban, powodujący całkowite usunięcie strony z wyników wyszukiwania Google. Filtry sprawiają jedynie, że witryna wyświetla się na zdecydowanie niższych pozycjach. Występują w dwóch rodzajach: algorytmicznym i ręcznym. Ten pierwszy nakładany jest automatycznie przez algorytm, a ten drugi stanowi efekt kontroli strony przez pracownika Google Search Quality Team.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.