Filtr Google — kara stosowana przez wyszukiwarkę w przypadku witryn, które nie stosują się do wytycznych lub stanowią wręcz zagrożenie dla użytkowników. Jest łagodniejszym wyrokiem niż ban, powodujący całkowite usunięcie strony z wyników wyszukiwania Google. Filtry sprawiają jedynie, że witryna wyświetla się na zdecydowanie niższych pozycjach. Występują w dwóch rodzajach: algorytmicznym i ręcznym. Ten pierwszy nakładany jest automatycznie przez algorytm, a ten drugi stanowi efekt kontroli strony przez pracownika Google Search Quality Team.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.