Link nofollow

Link nofollow – to link, który jest ignorowany przez wyszukiwarki. Atrybut nofollow to znacznik wykorzystywany w kodzie HTML. Wygląda on następująco: rel = „nofollow”. Jest on wykorzystywany w pozycjonowaniu po to, aby informować roboty Google, by nie uwzględniały danego linku w ocenie autorytetu strony. To atrybut, którym często oznacza się linki w komentarzach czy na forach. Użytkownicy nie odczuwają przy tym żadnej różnicy – linki tego typu zachowują się dokładnie tak samo, jak odnośniki z atrybutem dofollow.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.