Storytelling – w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego, jest to opowiadanie historii. Niektórzy określają storytelling nawet mianem sztuki tworzenia opowieści. To umiejętność, która znajduje zastosowanie w content marketingu. Dzięki storytellingowi wszelkiego rodzaju teksty są znacznie bardziej intrygujące i angażujące dla odbiorcy, a co za tym idzie – skuteczne. Storytelling to też sztuka prowadzenia narracji w taki sposób, by utrzymać uwagę użytkownika, co dziś jest szczególnie ważne i trudne.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.