...
Home Definicje Webinar

Webinar

Webinar – samo pojęcie pochodzi od angielskich słów „web” (sieć) i „seminar“ (seminarium). Jest to internetowe seminarium realizowane w czasie rzeczywistym przy wykorzystaniu technologii webcast. W praktyce najczęściej są to różnego rodzaju szkolenia czy prezentacje. Webinary to narzędzie wykorzystywane w content marketingu. Dają one możliwość przybliżenia jakiegoś zagadnienia większej grupie osób jednocześnie i budowania relacji z klientami. Podczas webinarów uczestnicy mają zazwyczaj do dyspozycji czat, za pomocą którego mogą zadawać pytania prowadzącym.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.