DMP

DMP — Data Management Platform, czyli platforma do zarządzania danymi. Służy celom marketingowym oraz przystosowaniu danych do wykorzystania w systemie real-time bidding przy użyciu serwisów zakupowych DSP, oraz sprzedażowych SSP. Użytkownik otrzymuje w efekcie centralną kontrolę nad przetwarzaniem i analizą informacji oraz nad realizacją kampanii marketingowych. Zyskuje możliwość optymalizacji działań reklamowych, których celem jest dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów. Reklamodawcy mogą też wykorzystać DMP do targetowania komunikatów do precyzyjnie określonych odbiorców.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.