Ahrefs to potężne narzędzie analityczne i badawcze, stworzone z myślą o profesjonalistach z obszaru marketingu internetowego i SEO (Search Engine Optimization). W dzisiejszym dynamicznym środowisku online, gdzie konkurencja o uwagę użytkowników internetu jest coraz bardziej zacięta, Ahrefs staje się nieocenionym sprzymierzeńcem dla tych, którzy dążą do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania i skutecznego zarządzania swoją obecnością w sieci. W praktyce Ahrefs służy jako niezawodne źródło danych, wspierając decyzje marketingowe i dostarczając informacji niezbędnych do skutecznego budowania i utrzymania widoczności w erze cyfrowego marketingu.
Załóżmy, że firma zajmująca się sprzedażą online (e-commerce) chce poprawić swoją widoczność swojej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Przy użyciu Ahrefs dla takiej firmy można przeprowadzić badanie słów kluczowych związanych z jej branżą, identyfikując te najbardziej wartościowe. Następnie warto za pomocą tego narzędzia przeanalizować linki zwrotne z konkurencyjnych stron, aby zrozumieć, jakie strategie link buildingu są skuteczne. Na podstawie uzyskanych danych np. można regularnie monitorować swoją pozycję w rankingach wyszukiwania i na jej podstawie dostosowywać strategię SEO.
Cele korzystania z Ahrefs obejmują poprawę widoczności w wynikach wyszukiwania, zwiększenie ruchu organicznego, efektywne zarządzanie kampaniami link building oraz lepsze zrozumienie strategii konkurencji. Korzyści wynikające z korzystania z tego narzędzia obejmują skuteczniejszą optymalizację treści, budowanie mocnego profilu linków, identyfikację słów kluczowych o wysokim potencjale oraz ciągłe dostosowywanie strategii SEO do zmieniających się warunków rynkowych.
W PromoTraffic narzędzie Ahrefs najczęściej wykorzystuje się do badania słów kluczowych i ich potencjałów. Narzędzie to posiada funkcję „Keywords Explorer” i jest zaprojektowane do kompleksowej analizy słów kluczowych, umożliwiające specjalistom SEO lepsze zrozumienie potencjału ruchu organicznego związane z konkretnymi frazami.
Keywords Explorer umożliwia użytkownikom przeprowadzanie badań słów kluczowych, co obejmuje analizę liczby wyszukiwań, poziom konkurencji, trendów związanych z danymi frazami oraz sugestii związanych z zapytaniami podobnymi. To cenne narzędzie do identyfikacji potencjalnych fraz kluczowych z wysokim potencjałem.
Oprócz wyżej wymienionych opcji „Keywords Explorer” dostarcza szereg innych ważnych informacji takich jak:
Funkcja Keywords Explorer w Ahrefs dostarcza zintegrowane narzędzie do badania i wybierania słów kluczowych, co jest kluczowe dla skutecznej strategii SEO. Dzięki temu narzędziu specjaliści są w stanie podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące optymalizacji treści, co przekłada się na lepszą widoczność i ruch organiczny witryn internetowych.
Oprócz wyżej wymienionej opcji, specjaliści w PromoTraffic wykorzystują narzędzie do szeregu innych działań takich jak analiza konkurencji, monitorowanie obecnej sytuacji, raportowanie i wielu innych.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.